De unde iti cumperi rochii?

26 Nov

Dupa 6 ore petrecute in Baneasa  duminica trecuta si alte mii de ore umblate aiurea de-a lungul vietii mele de adult, mi-am bagat picioarele in toate mall-urile si m-am dus in IDM. E locul de unde ne faceam cumparaturile in vremea studentiei si e  plin de marfa de la Dragonul Rosu. Si totusi, ramai surprins cand dai peste incaltaminte de buna calitate din piele, camasi, fuste, pantaloni office, dar si o multitudine de rochii.

Cel putin la rochii casual stau foarte bine, eu mi-am luat cele doua rochii din imagine in mai putin de o ora si la un buget foarte limitat,adica 200 ron ambele.

Cea bleumarin (se vede aiurea culoarea in poza) e de la o firma romaneasca , o fabrica din Cluj care produce sub marca Pretty Girl, iar cealalta probabil e vreo chinezarie cu eticheta de Italia. Sincer nici nu prea imi pasa, sunt  multumita ca am cu ce sa ma imbrac in sezonul rece la diverse evenimente gen petrecerea de Craciun, revelion si chiar un botez.

Leave a Reply

