Sezonul rece: lista de shopping

5 Nov

Pe langa topuri, mie una imi plac foarte mult si listele, si de fiecare data cand am putin timp liber imi cam fac cate una. De data asta mi s-a intamplat sa realizez ca efectiv imi lipsesc niste piese de baza pentru sezonul toamna-iarna, asa ca iata -le mai jos.

Recunosc ca am si dat o raita prin magazine, am gasit cateva chestii dragute si asa s-a mai marit putin lista. Dar sunt si ele numai bune de luat la reduceri…

Iata la ce ma gandeam pentru anotimpul rece:

o pereche de pantaloni simpli, skinny pentru look-ul deja consacrat: pantaloni bagati in cizme

Ar putea fi si jeansi, dar si reiati..pfuuu din astia n-am mai purtat din liceu! poate ar fi momentul si pentru ei, din cate imi amintesc erau preferatii mei:)

o rochie de seara pentru diverse iesiri: club, pub, restaurant, petrecerea de Craciun a firmei sau chiar revelion! Dar nu va ganditi la o rochie ultra eleganta pentru ca in zilele noastre nu prea mai ai, in afara de nunti unde sa porti asa ceva.

 

un pulover mai interesant cu maneci scurte si feremoar la spate de exemplu

 

o pereche de pantofi eleganti negri

niste pijamale de iarna ..eu prefer de la Women’s Secret

 

si neaparat niste papucei de casa fluffy

Leave a Reply

