Cel mai prost articol EVER

24 Oct

Va dati seama cat de penal este daca nu m-am putut abtine si l-am pus pe blog???

De ce l-am citit? pentru ca avea un titlu super interesant: “Cum să economiseşti pentru garderoba de toamnă-iarnă 2012”

Dar urmarea este de la proasta la penibilo – comica…Si ma surprinde ca este pe un site al unei reviste, Unica, despre care aveam o parere cat de cat ok.

Incepe in tromba: cica o idee ar fi ca daca esti invitat la ziua cuiva, sa nu mai cumperi cadoul, ci sa il faci. Mi-am zis ia hai ca e interesant, oare ce as putea face. Si apoi urmeaza: “Poţi face chiar tu lumânări parfumate, dulciuri, săpun fantezie sau articole vestimentare inedite, din lucruri de prin casă sau obiecte pe care nu le foloseşti de mult timp.”

Vai de capul meu, adica eu sa ii duc unei prietene drept cadou niste chec? Sau o bluza facuta de mine din cine stie ce materiale ramase? :D Mda, sunt rea da ziceti si voi acuma!

Apoi mai are tipa o idee extraordinara: “Ai o rochie pătată de astă vară şi te gândeai să o arunci? Ia vezi dacă nu cumva îţi ajunge materialul pentru o geantă hippie sau petice haioase pentru draperii.”
Really? O fi cumparat vreodata draperii? eu zic ca nu! N-am vazut in viata mea si credeti-ma ca sunt abonata la site-uri de design interior, draperii cu petice! mai ales din rochii uzate… Eu zic sa-i cumparam niste Vanish mai bine:)))

Vreti sa radeti si voi? Ia vedeti  aici
P.S. n-am gasit la ei butonul de comment, asa ca m-am exprimat la mine. Va invit si pe voi. 

Leave a Reply

