Pentru barbati: super magazin

21 Oct

Poate ca ati observat si voi fie ca sunteti de sex masculin, sau nu, ca in comparatie cu magazinele de haine pentru femei, cele pentru barbati sunt cateva si alea cu o oferta restransa. Eu cand merg sa cumpar un cadou sau doar imi insotesc sotul la shopping constat cu stupoare ca nu prea avem de unde alege si ce ne place este mega scump. In principiu, la cele mai accesibile magazine, orice articol trece de 100 ron, exceptie tricourile.

Oare se considera ca barbatii castiga mai mult decat femeile si prin urmare hainele lor sa fie mult mai scumpe? Sau e vorba de cantitatea de material? (asta nu prea imi vine sa cred avand in vedere faptul ca unele haine pentru nou nascuti ajung sa coste mai mult decat cele barbatesti!)

Locurile in care iti poti cumpara ceva cat de cat ar fi H&M, Pull&Bear, Koton (cateva doar in anumite magazine), Reserved, Damat, LTB, Ziggo poate. Zara si Peek & Cloppenburg au preturi prohibitive, Bershka are o oferta restransa si se bazeaza mai multpe stilul clubbing, iar in C&A, Takko, LC Waikiki, sotul meu refuza sa intre, deci nu ne ajuta cu nimic😦

O surpriza placuta insa vine din Ardeal, mai exact in Cluj si Brasov, s-au deschis niste magazine CATO, multi brand italienesc care are atat haine pentru femei cat si pentru barbate. Recunosc ca mi-am cumparat si eu cate ceva, insa magazinul m-a impresionat cu articolele sale barbatesti. Au niste geci si paltoane superbe, pulovere, sacouri, cardiganuri minunate, cateva camasi interesante si o gama larga de pantaloni. Ca si preturi, tot depasesc 1oo ron, insa chiar arata bine pe corp, modelele sunt cu mult bun gust, ce sa mai, italienesti.

Am intrebat vanzatoarele si au spus ca prospecteaza piata sa-si faca aparitia si in capitala. Eu una de abia astept!

 

Gasiti mai jos comentarii si pareri ale clientilor acestui magazin, si cam atat ca pagina de web nu are. Oricum mi se pare foarte tare sa creeze cineva din Romania un concept multibrand dar care chiar sa aiba chestii marfa si accesibile. In capitala majoritatea magazinelor mult brand sunt de ultra lux, vezi Collective.

“”Conceptul magazinelor C.A.T.O. este acela de multibrand, adunand sub aceasta marca branduri exclusiviste din Italia si Franta, unele dintre ele fiind foarte cunoscute la nivel international: Sexy Woman, Absolut Joy, Gaudi, Rosso di Sera, Karl Momoo, Primo Emporio, Y+Y Paris, etc””

One Response to “Pentru barbati: super magazin”

  1. Cristian Popa 24 October 2012 at 12:42 pm #

    Multumim!

Leave a Reply

