Colectia mea de curele Musette

2 Oct

Cred ca timp de vreo 4 ani tot mi-am cumparat curele de la Musette, fiind gen singurul lucru pe care mi-l permiteam de acolo:) Si cum vroiam ceva calitativ…

Dar dupa cateva luni de purtat, toate au devenit …

 

 

 

asa…

P.S> am mai avut vreo 2 pe care le-am aruncat inainte sa-mi vina ideea sa vi le si arat.

Incerc sa nu ma oftic prea tare ca la cel putin 5 piese achizitionate cu suma de 50 de lei, am cheltuit practic 250 de lei, iar o curea de firma gen Diesel o puteam lua la 150 de lei la reducere si m-ar fi tinut cativa ani buni.

pfuuu..chiar urasc sa-mi iau teapa, de aceea macar voi sa nu va luati.

Leave a Reply

