Super tepe la super reducere!

29 Sep

Ca un facut, chiar aseara dupa foarte mult timp am intrat pe cautareduceri.ro pentru a vedea ce oferte bomba as putea gasi. Nu m-am gandit la ceva anume, doar speram sa prind vreo chestie cu adevarat tare, gen 1 leu biletul la film or something…. Si ma uitam ca erau numai porcarii gen teleshopping. Totusi, mi-a sarit in ochi o super oferta la lenjerii de pat..super lux din bumbac satinat (favoritul meu). Imi alesesem si modelul, vroiam  sa cumpar si nu stiu de ce, am renuntat. Se cumparasera deja vreo 150 de vouchere deja , dar..

Azi de dimineata la prima ora ne-am dus la Dragonul Rosu, adica Dragoanele, mai bine zis, si cum ne invarteam noi dupa o cuvertura, hop top, ghiciti ce am zarit? Dap, exact modelele de lenjerie prezentate pe reduceriazi.ro ca fiind ultra lux, super bumbac bla bla. De fapt, ele erau made in China, putand fi achizitionate lejer de la Dragonul Rosu cu 75 de lei, in niciun caz 110 reduse de la 239:)))

De ce am trecut chestia asta la tepe? Pur si simplu pentru ca acel produs prezentat ca fiind de lux nu coincide cu realitatea. Vanzatorul de la standul respectiv, vazand ca analizez materialul, mi-a indicat rapid o varianta de lenjerie la 180 de lei, spunandu-mi ca alea sunt materiale mai bune, “bumbac adevarat”. Acuma prezinti bumbac 100% si apoi zici, ca nu, de fapt asta e adevaratul bumbac…ce sa mai inteleg? Am ramas cu gandul ca exista multe feluri de bumbac:)))) Si ca trebuie sa scoti undeva pe la minim 200 lei sa iei ceva ca lumea.

Si evident, fiti atenti la mega reducerile de pe astfel de site-uri, ca asa oricine poate vinde orice, mai ales ca nu ai de unde stii provenienta marfii, nu are vreun brand sau nu cunosti cine ti-o vinde.

Leave a Reply

