Cati sclavi lucreaza pentru tine?

22 Sep

Asta ar trebui sa te faca sa te gandesti de 10 ori inainte  sa cumperi ceva de care chiar nu ai nevoie. Si stim cu totii cate inutilitati exista prin magazine. Eu ma gandesc ca daca achizitionam chestii durabile din materiale trainice, naturale, ele vor fi mai rezistente in timp, astfel nu vom mai fi nevoiti ca in mai putin de un an sa le aruncam si sa luam altele noi.

Pe de alta parte, veti vedea ca sclavii de prin lumea a 3-a sunt folositi mai ales pentru materiale precum aurul, argintul, matasea, fierul, diamantele. In general oricum am da-o, fiecare dintre noi are sclavi, eu am 51, din 152 maxim si asta indeosebi pentru ca sunt femeie si cosmeticele, bijuteriile, atarna greu in balanta.

Va invit sa va faceti testul macar de curiozitate. Pana cand imi spuneti cum stati, eu continui sa ma gandesc la o lume fara corporatii…

poza de aici

Leave a Reply

