Targul de mobila BIFE 2012

16 Sep

Sau pe larg “‘Targul international de mobila, masini si echipamente pentru exploatare forestiera si prelucrarea lemnului – BIFE”‘. Sa-mi spuneti daca va dati seama de unde vine BIFE ca eu nu vad nicio legatura cu nimic in engleza sau romana.

M-am dus de curiozitate, recunosc si nu pot spune ca a fost nasol, dar nici asa de captivant, ca dovada ca am ajuns la 13:15 iar la 14:30 deja ieseam cu tot cu pranzul la terasa si putin shopping la targul produselor romanesti.

Am vizitat doar pavilioanele C1 si C2, adica mobila clasica si accesorii, decoratiuni. Mai erau antichitati, produse& unelte pentru prelucrarea lemnului, atelier si sala de conferinte pe care le-am sarit.

Au fost cateva standuri chiar deosebite, de genul Exotique si inca unul care apare prin poze. Apoi o mare efervescenta era la perdele si draperii la standul Sophia, foarte misto aranjat si prezentat. Preturile mari, evident, dar nu era marfa pe care sa o gasesti la Obor sau Bricostore, deci probabil ca si merita.

Am mai remarcat un stand cu mobila pliabila in sensul ca patul se ridica pe perete (daca ati fost la camin probabil va mai amintiti) si jos ramanea o canapea cu spatii de depozitare si pe laterale dulapuri…foarte interesant.

Si cam asta a fost, unde am vazut mobila mai draguta am pozat. M-am abtinut de la poze la mobila aceea clasica de palat foarte batraneasca si impunatoare, sau la cea baroca alba cu sclipiciuri.

Pana la urma tind sa cred ca un targ de materiale textile este mult mai captivant…

 

Leave a Reply

