Catalog IKEA 2013

15 Sep

Mereu spun ca IKEA e o prostie in materie de mobila, dar mereu gasesc ceva dragut de cumparat de la ei… Am rasfoit noul catalog si ca in fiecare an a reusit sa ma entuziasmeze, sa-mi atraga atentia asupra unor produse, sa-mi dea multe idei de design si sa ma relaxeze.

Iata ce mi-a placut..si probabil veti vedea mai mult accesorii, decoratiuni, mic mobilier. Inainte sa aleg m-am uitat si la pret si la ce nevoi as avea eu, sau in cateva randuri chiar erau chestii care mi s-au parut pur si simplu interesante.

Pe langa chestiile lor rustice clasice tip suedez, acum vad ca sunt din ce in ce mai multe obiecte pe stil vintage asa ca amatoarele de floricele si mobila veche au de unde alege

Mi-a mai placut ca au facut vreo 6 pagini cu stiluri…ca eu de exemplu sunt foarte nehotarata dar vazand asa pe stiluri, mi-am gasit incadrarea:)

si alte prostioare dragute…

2 Responses to “Catalog IKEA 2013”

  1. Dalalutza 15 September 2012 at 12:37 pm #

    à propos, stiai ca acum cativa ani buni, cand inca fabrica de la gugesti mergea bine, se facea printre altele mobila ikea? pana la urma, la cat de repede te plictisesti in ziua de azi de decoratiunile interioare, produsele ikea sunt bine venite si usor de inlocuit sau schimbat… voilà, juste pour info😛😀

    • Lavy 15 September 2012 at 4:09 pm #

      misto! daca peste cativa ani vom afla ca la “‘confectia se faceau pt Tommy Hilfiger, ma voi oftica serios
      pana una alta beau din pahare made in Bulgaria
      traiasca ikea!

Leave a Reply

