Revistele – bune de ceva?

10 Sep

Cred ca am avut cu totii o perioada in viata cand am citit sau am cautat raspunsuri in reviste de specialitate sau nu. Asa si eu am dezvoltat o mare pasiune pentru design interior si odata cu asa pentru revistele aferente. De-a lungul timpului insa am avut diverse dezamagiri….

Am fost o mare fana a revistei Ioana, locuinta mea pana cand, cumparand-o vreo 4 ani am inceput deja sa vad aceleasi poze repetate cu regularitate, aceleasi tipuri de case prezentate, acelasi tip de mobila si tot asa… Pe langa astea, revista s-a micsorat ca numar de pagini dar si ca format, reclamele s-au inmultit.

Si atunci am zis haide sa incerc altceva, in poza 2 alte incercari. Invariabil insa si incercarile m-au dezamagit parca si mai mult. Mi se pare ca ar trebui sa fie pline de poze, nu? ca doar design interior asta inseamna, imagini, culoare, combinatii. Da de unde atat? Sunt pline de scris si 3 obiecte futuristice pozate pe cate o pagina.

Pana la urma am descoperit houzz.com:) Cand mai am chef sa rasfoiesc ceva, am o adevarata colectie de Ioana vechi…pana la urma stilul este pentru totdeauna, nu?

Leave a Reply

