SOS: Genti interesante la Dragonul Rosu

29 Aug

Ciudat din partea mea sa zic dar chiar am vazut o gramada de genti extrem de dragute la Dragonul Rosu. Care? Pai prin 1, ca nu stiti? Acuma sunt vreo 10 imense, cu parcari pline, cu marfa tone, cu preturi foarte mici. Tind sa cred ca si calitatea e penala, dar pentru niste genti, m-as baga.

Din pacate nu am avut prea mult timp sa colind pe acolo si n-am putut vedea decat niste standuri din 1, in rest nu aveau in celelalte pe care le-am vizitat (2, 3, 5 parca), dar era de ajuns si primul. Am vazut genti toate culorile si stilurile, dar si toate preturile. Am nimerit initial un stand unde erau multe modele si preturi intre 35 si 50 lei. Wow! Nu m-am putut decide, asa ca tot umbland, n-am mai gasit nici standul si nici nu am mai avut timp sa vad atat de multe incat, nu mi-am mai luat nimic pana la urma.:( Cert este ca aveai de unde alege. Erau multe din astea pe umar, micute cu floricele, dar si multe din colectia toamna iarna, mai mari, mai elegante, de birou.

Avand in vedere ca Accesorize, Parfois si Nine West vand exclusiv genti made in China care sunt din “”Piele ecologica'”‘si preturile incep undeva pe la 150 ron, va recomand sa dati o raita pe la Dragon, si apoi mai vorbim. Duceti-va de dimineata si de preferat sambata, duminica fiind inchis din ce am inteles eu de la persoane care frecventeaza.

De asemenea, in cazul in care va intrebati de unde are lumea numai banduri, in special barbatii camasi Hilfiger si US Polo, raspunsul este tot la Dragon:P Sau daca vreti sa recunoasteti 90% din garderobele colegelor de birou, raspunsul este unul si acelasi:)) Dragonul Rosu!

P.S. Mergeti doar daca aveti rabdare si picioare bune, ca aveti ceva de umblat!

Nu am facut poze, asa ca nu va asteptati sa gasiti exact modelele astea pe acolo, insa ceva de genul cu siguranta. Fentile sunt de pe madeinchina.com

Leave a Reply

