Home design – ALTFEL

27 Aug

Cred ca am colindat de zeci de ori toate magazinele de profil de la noi: mobilier, bricolaj, decoratiuni. Concluzia este: same old China & Turcia shit! pai da ce, nu ati vazut aceleasi covoare in Dragonul rosu, Bricostore, Hornbach, Dedeman, Praktiker, Leroy Merlin, Valea Cascadelor si altele pe care le-am ratat aici? Nu stiu de ce, dar toate magazinele de la noi invart aceeasi marfa, si prin urmare toate casele romanilor sunt identic de prost decorate. Si de aici incolo ma refer strict la oameni cu buget limitat, ca altfel imi aduceam si eu mobila din Thailanda si aia era:)

Pai acuma sincer, e clar ca noi astia, masele, nu prea avem asa multi bani de mobila si decoruri de designer. Deci, ce vom face? Vom cumpara cu totii ce gasim, adica multe chestii nasoale fara pic de personalitate sau gust. Sau mai sunt unii care asa fara bani, apreciaza ceva diferit, si atunci umplu parcarea la IKEA.

Din fericire, exista si altfel de magazine, altfel de concepte in designul interior, si uite asa va invit sa descoperiti chestiile pentru casa de la Urban outfitters

2 Responses to “Home design – ALTFEL”

  1. Gabriel 27 August 2012 at 10:09 pm #

    Nu ti-am inteles parerea despre Ikea. Sunt ok sau nu? Personal, eu sunt fanul lor. Absolut toata casa este cu mobila si decoratiuni IKEA.

    • Lavy 28 August 2012 at 8:15 pm #

      Sau mai sunt unii care asa fara bani, apreciaza ceva diferit, si atunci umplu parcarea la IKEA
      si vroiam sa fiu si mai subtila:))
      e ok IKEA, si eu am multe chestii..chiar voi scrie ceva si despre ei curand:D

Leave a Reply

