Sampoane din “afara” – AUSSIE

8 Aug

Cum am plecat eu la drum fara bani de shopping in UK, se putea sa nu-mi iau macar un sampon? Asa functioneaza la mine: decat un magnetel, mai degraba un samponel:D

Citisem pe o mie de site-uri/bloguri si forumuri despre sampoanele Aussie, si va dati seama, trebuia sa le incerc. Slava Domnului ca nu m-am aventurat sa iau o gama intreaga sau ceva. Am ales cuminte un sampon Aussie Mega pentru utilizare frecventa, par normal. L-am luat din Tesco, insa pretul mi s-a parut destul de mare  pentru un sampon de “supermarket”, aproape 5 lire (peste 25 de lei). Sau in fine, hai sa nu facem comparatii cu preturile de la noi.

M-am spalat cu produsul care sincer miroase foarte bine, a spalat, curat de pe vremuri, nu stiu daca ma intelegeti. Face si spuma, e ok, insa lasa parul meu moale, foarte moale si unsuros. Deci, desi miroase bine, a proaspat, parul nu este nicidecum curat:( I-am acordat vreo luna si am renuntat la el.

Marcheaza o alta incercare nereusita de-a mea de a descoperi samponul perfect. Acum sincer, eu l-am descoperit mai demult (Kerastase) dar la ce pret avea, am zis sa mai incerc unul mai ieftin:)))

Dar sa revin la Aussie, o chestie pentru care eu am cumparat samponul a fost ca scria ca e din Australia. Si mi-am zis: wow, cand voi mai avea eu ocazia sa incerc vreun produs din acea parte a lumii? Probabil never, deci…

Ooricum mi-am luat teapa! Se pare ca produsul nici nu se mai vinde din anii ’90 in Australia, ci a fost cumparat de P&G si este prezent pe pietele din SUA si UK. Daca stiam ca e de la P&G, nici nu ma mai oboseam….

Pfuu

si nici macar mabalajul nu arata bine:(

3 Responses to “Sampoane din “afara” – AUSSIE”

  1. blablabla 7 June 2013 at 7:43 pm #

    normal cati iei teapa daca nu citesti ambalaju fata.in primal rand trebuie sati iei un sampon potrivit tipului tau de par si trebuie sa tii cont si de pielea scalpului cum e daca vrei sa ai rezultate ok.daca nu iti stii structura firului tau de par degeaba incerci orice produs ca tot ai paru ca curu.eu folosesc acest produs de cv timp si e super,mega ,bestial.data viitoare cand mergi la coafor cere niste sfaturi nu te tine asa tare in gura!!!

    • Lavy 8 June 2013 at 8:38 am #

      in primul rand exprimari de genul “nu te tine asa tare in gura” mi se par foarte de la tara..si crede-ma eu sunt de la tara deci stiu ce zic.
      In al doilea rand acesta este un blog facut pentru a-mi exprima parerile personale cu privire la diverse subiecte…sa continui?

      • Laura 11 December 2015 at 5:40 pm #

        si eu folosesc sampon, balsam si spuma de la Aussie..si este super..imi pare rau ca nu ti s-a potrivit tie..eu folosesc pt volum…si isi face treaba..plus ca miroase foarte frumos si de durata..chiar il recomand!!

Leave a Reply

