Shopping in Scotia

2 Jul

Este un fel de blasfemie sa vorbesti despre shopping in Scotia unde sunt atatea locuri de vizitat, insa eu nu ma pot abtine! Desi am fost in capitala Scotiei, Edinburgh, nu am ramas deloc impresionata de magazinele de pe celebra Princess Street. Mai mult, chiar dezamagita..erau haine oribile, si preturi si mai oribile. Prin urmare zero achizitii vestimentare…

Totusi am gasit cateva vitrine atragatoare, afise cu reduceri (magazinele erau inchise dupa cum spuneam), un mall inchis la aceeasi ora 5 jumate, si la final cateva achizitii cosmetice…

   

 

In cazul in care va intrebati cat costa un kilt, ei bine, 50 de lire:)

Si daca nu intelegeti ce e cu Craciunul de mai jos, ei bine s-au gandit scotienii sa-si faca magazin de articole de Craciun deschis tot anul, asa ca o curiozitate…

Cat despre Poundland, mi s-a parut demn de mentionat, fiind un magazin ceva de genul orice articol la 6 lei, doar ca aveau articole chiar utile si dragute..

 

Leave a Reply

