Sandale 2012

1 May

 

Era si timpul sa trecem la sandale, si asa nu aveam pantofi..ca de obicei:) Pentru vara asta insa am ales celebrele sandale fara talpa/toc, nsite platforme comode (deh, erau prea dragute) si noutatea pt acest sezon, sandalele cu toc gros din lemn.

Am vazut ceva la Bata acum cateva luni bune si mi-au ramas asa pe creier ca vara asta sigur se vor purta in draci. Eu asa zic, vedem noi.

Pana una alta, am facut un mic shopping pe polyvore si vedeti si voi ce a iesit. Sunt cam scumpe insa o sa vedeti deja copii fidele la preturi de pana in 200 lei pe site-uri gen asos, si probabil si prin magazinele noastre.

sandale 2012

One Response to “Sandale 2012”

  1. Roxana 23 May 2012 at 9:06 pm #

    Adevaratele “sandale fara talpa” sunt asa zisele “barefoot sandals”.. care efectiv nu au talpa :)) De sus pare ca esti incaltata cu niste sandale cu talpa joasa, dar de fapt esti practic desculta :)) – astea chiar ca sunt cele mai comode sandale!

Leave a Reply

