Cadouri de Paste?

13 Apr

De cand ma stiu, toti copiii, toti colegii mei, toti oamenii in general se innoiau de Paste. Se mai folosea/este expresia vine Iepurasul, doar ca la mine nu a venit niciodata acest iepuras:) Nu pot sa zic ca-l astept, ci am aceeasi senzatie ca in fiecare an: nedumerire de ce toti isi cumpara haine noi, si copii primesc jucarii sau alte cadouri. Deci, care ar fi cadourile potrivite de Paste daca tineti neaparat?

Pe piata au aparut din nou celebrele cosuri cu “bunatati” mai mult italiene decat romanesti, insa as manca mai degraba o pasca adevarata romaneasca.

Targurile si magazinele sunt pline de oua rosii de lemn sau sticla, si alte obiecte decorative gen chestii de atarnat ca la Craciun, cu iepurasi, gaini buburuze etc chestii care sincer mi se par inutile.

Haine? pfuu prea mult shopping strica! Sa zicem doar ca iarna a fost lunga si vizitele la mall dese…

Pentru mine anul asta imi fac singura cadou o mini vacanta de Paste, pentru relaxare… in familie si in natura.

Va urez sarbatori fericite tuturor!

Poza de aici

One Response to “Cadouri de Paste?”

  1. Razvan 15 August 2012 at 5:44 am #

    Nici la mine nu a venit niciodata Iepurasul, iar eu, desi nu sunt o persoana religioasa de fel, simt Pastele, ca si Craciunul, ca pe o zi care trebuie petrecuta cu familia… poate chiar intr-o excursie🙂

Leave a Reply

