Ce ziceti de Miniprix?

7 Apr

Ma innebunesc colegele mele cu Miniprix-ul zilnic! Si ma innebunesc indeosebi cu tot felul de pantofi cizme si sandalute foarte dragute  din piele la niste preturi mega (in jur de 100 de lei).

Da, stiu, am renuntat in postarea anterioara la shopping, dar asta este doar o modalitate de a face shopping “responsabil”, si chiar sunt adepta unui astfel de stil de viata:))) De ce? pai ganditi-va la magazinele astea gen outlet, discounter whatever…eu consider ca reprezinta de fapt niste puncte de reciclare a hainelor: astia le-au produs, nu le-au vandut, si ce-or sa faca cu ele? le trimit catre magazine cu pret miiic. Deci noi nu impulsionam consumul, industria producatorilor, ci doar asa ca sa nu se arunce aiurea le luam intr-un final apoteotic.

Nu am inclus aici second hand-urile din motive evidente.

Deci sa revin la Miniprix, in care nu am mai fost de ani de zile. Trebuie sa recunosc ca nu m-a atras niciodata si ca nici online nu gaseam nimic interesant sau marimea mea. Sa nu mai vorbim de modul hidos in care sunt prezentate produsele. Si totusi…azi am avut noroc si am facut o mica selectie de articole ieftine si bune.

Sunt curioasa daca va plac

 

P.S. Gecuta roz am cumparat-o eu de la Berscka la pretul de 89 de lei cu reducere 50%, iar aici e 49 lei!


2 Responses to “Ce ziceti de Miniprix?”

  1. laURA 8 April 2012 at 6:14 pm #

    este perfect adevarat ceea ce ai scris …. si mie mi se intampla sa citesc despre mini p/sa remarc ceva dragut in varianta on-line newsletter / ori vreo colega sa-mi arate ce si-a mai cumparat din cel situat in Mihalache parca, dar eu sunt dezamaginta si demult lamurita in privinta acestor magazine; odinioara, acum un nr. de ani – pe cand eram in facultate si era 1 astfel de magazin in zona unirii imi cumparam pulovere/tricouri, dupa ce s-a mutat spre Romana am descoperit ca amestecau marfa cu lucruri second camasi jegoase la guler/patate … iar preturile lasa mult de dorit echivaland chiar celelalte magazine ….

  2. Lavy 9 April 2012 at 6:32 pm #

    f interesant punctul de vedere si e bine de stiut..mie nu-mi placea niciodata mirosul din aceste magazine.
    totusi la incaltaminte se vede ca sunt noi…n-au cum sa puna second, de aceea poti gasi adevarate chilipiruri

Leave a Reply

