Fond de ten La Roche Posay

22 Mar

Eh am zis si eu sa-mi cumpar un fond de ten din farmacii..ca tot m-am dat pe creme super smechere si de calitate si sanatoase. Si gata, am trecut la pasul 2, mi-am luat un fond de ten ca lumea..credeam eu.

L-am prins si la promotie la Centrofarm parca la vreo 54 de lei de pe la vreo 70. Sumele sunt aproximative caci l-am luat acum ceva vreme, deci l-am si testat suficient cat sa spun: STOP!

Deci, cum este…un fond de ten care nu se intinde! Da, nu stiu ce putere mare de acoperire o avea pentru ca pe fata mea nu se intinde, raman linii fine vizibile si mi se strange pielea, este comedogenic, parac asta era termenul. Pentru mine efectiv in fiecare dimineata e un cosmar sa ma dau cu fond de ten…

Acum sincer vorbind am auzit multa lume ca isi ia sau si-a luat, si sincer cred ca singurul motiv este numele, aspectul, faptul ca se cumpara din farmacii si chiar ai impresia ca e mar ebranza. Ei bine, nu e, e o varza de fond de ten.

Chiar am nevoie de ceva care se intinde bine si intra ca lumea in piele. Nu conteaza pretul ca ma tine oricum un an, dar macar sa fie ceva bun. Recomandari?

9 Responses to “Fond de ten La Roche Posay”

  1. Dalalutza 23 March 2012 at 10:57 pm #

    Clarins skin illusion SPF 10 Mineral & Plants Extracts e foarte natural si placut, se intinde bine, nu strange pielea, anti-poluare,anti-oxidant, disponibil in 11 nuante, dar nu te astepta la mare putere de acoperire, e f lejer (cam scumpicel cei drept vreo 36 euro aici, dar merita)… if not, eu am folosit o buna vreme bourjois healthy mix serum care e f leger si mai ieftin, in jur de 15 euro aici…
    voilà, voilà😉

  2. Lavy 25 March 2012 at 9:21 am #

    ah uitasem ca tu esti experta! super! o sa ma duc sa le testez

  3. Lucia 18 May 2012 at 5:12 pm #

    Incearca fondul de ten de la Flormar, eu am Mat velvet fara ulei pe baza de peptide din plante si verisoara mea care are nevoie de acoperire mai mare, si-a luat Mat Touch, un pic mai scump, dar e cu Vitamina E…..nu se vede niciunul ca o masca si tine toata ziua, efect luminos si wow !

  4. Carmen 27 May 2012 at 9:04 pm #

    Max Factor Miracle Touch, 50-60 lei, depinde de unde il iei. Hidrateaza, se aseaza frumos. Mai bun ca Vichy si multe altele dermatocosmetice. Testat de mine, ten sensibil.

  5. ELENA 9 November 2012 at 4:21 pm #

    Ce tip de ten ai? Eu am tenul gras si sunt foarte multumita de el.

    • Lavy 10 November 2012 at 6:47 pm #

      acum m-am mai obisnuit si eu cu el dar oricum se intinde cam greu. am tenul normal spre uscat as zice.

  6. Raluca Sindilariu 30 December 2012 at 4:10 pm #

    ca sa se intinda bine pe fata si sa nu se stranga de la el trebuie sa achizitionezi si crema tot din aceasta gama;)

    • Lavy 30 December 2012 at 7:24 pm #

      sunt multumita de crema mea de fata. Am inceput totusi sa aplic mai multa si sa insist cand intind fondul de ten. Rezultatele sunt mai bune, insa nu voi mia achizitiona acest produs pe viitor.
      mersi de info

Leave a Reply

