Rochii de Oscar 2012

27 Feb

M-am uitat pe site-ul oficial la aproape toate pozele de pe covorul rosu, am facut selectia pentru blog, si m-am uitat apoi si la best dressed in conceptia lor. In afara de Emma Stone, nu am mai pus nimic in comun…ciudat totusi… Sau bine, eu ma uit la tot ansamblul sa arate intr-un fel, nu doar o rochie:D Sa-mi inspire ceva.

Anul asta din nou a castigat un film care nu prea imi spune mare lucru, dar na, o sa ii acord o sansa..cine stie. Se numeste  “Ärtistul” si este alb negru!!! Soc! La ce o mai fi buna tehnologia asta daca tot alb negru se fac filmele! Si din trailer e aproape mut! Sa o numim moda vintage in cinematografie.

Cateva rochii dragute mai jos, si trebuie sa mentionez ca mi-a placut cat de cat si rochia Angelinei pentru ca era din catifea, insa nu am pus-o din diverse motive. Unu ca ma enerveaza ca e prea slaba, osoasa si alba si se mai si machiaza prost. Chiar e incredibil de frumoasa femeia asta dar nu se pune cum trebuie in valoare😦

2 Responses to “Rochii de Oscar 2012”

  1. Dalalutza 28 February 2012 at 10:01 pm #

    Acest film soc este un film frantuzesc foarte bun cu un actor principal exceptional Jean Dujardin il cheama, iar actrita la fel de exceptionala Bérénice Béjo, primul film frantuzesc care castiga Oscarul sau mai bine spus primul film non-anglosaxon care castiga Oscarul, iar daca l-a castigat nu e degeaba ;P
    Voilà voilà pas de préjugés

  2. Lavy 29 February 2012 at 7:10 pm #

    deci chiar e frantuzesc:) am vrut sa scriu da nu stiam sigur. am zis ca o sa-i acord o sansa…deci, nu am prejuges:)) cu tot cu accente

    imi place asta cu voila voila oricum! te rog ca pe viitor sa-mi lasi comentarii doar in franceza..sa se mai cultive si vizitatorii mei!

Leave a Reply

