Skincode – like

26 Feb

Am descoperit de vreo 3 luni cremele Skincode si imi plac foarte mult. Am inceput cu crema energizanta 24 h de zi si acum mi-am achizitionat si crema de ochi.

Sunt produse elvetiene destul de scumpicele (cam 100 ron cutia) dar eu zic ca merita. Nu au miros, au o textura super fina, intra in piele foarte repede si observ deja ameliorari in micile mele riduri de expresie. Cel putin cutele din coltul interior al ochilor au disparut in scurt timp. Deh, inainte foloseam ceva de la Alverde la 15 lei…conteaza pana la urma…

In sezonul rece am optat pentru o crema de zi foarte hidratanta, insa la vara cu siguranta trebuie sa trec pe altceva. Asa cum citeam pe un alt blog, sper sa nu fie ca Avene, o apa de ploaie, gen nu sunt rele dar nici nu-ti fac cine stie ce bine. Oricum ingrijirea pielii fetei este o prioritate pentru mine anul asta si sunt determinata sa investesc mai mult timp si bani in asta, iar daca vor fi rezultate bune, cu siguranta veti afla de cele mai bune produse.

Leave a Reply

