Sampon si balsam CHI

25 Feb

Din ciclul, un nou sampon o noua provocare pentru parul meu, imi continui experimentele cu niste produse made in US de data asta: CHI, de la Farouk. Le-am luat de la targul de cosmetice de la Romexpo si le-am tot folosit sa-mi fac asa o idee. Acuma nu stiu daca e pur si simplu din cauza sezonului rece in care am eu un par fara volum si care se ingrasa repede sau chiar produsele sunt mediocre. Tind sa cred ca ambele variante…

Am incercat samponul pentru par vopsit si balsamul aferent si impresia de baza este ca nu imi curata parul asa cum ar trebui si ca mi-l lasa turtit. Sunt sigura ca asta se intampla din cauza ca este un sampon fara sulfati, asa cum am cautat eu la un moment dat…si am gasit Logona.

Ca si data trecuta, aceleasi nemultumiri…iarasi vreau sa renunt si sa trec la lóreal Professional sau Kerastase..vedem..dupa buget.

Nici balsamul nu m-a dat pe spate, am acelasi par moale si incurcat de a devenit un adevarat chin sa il usuc si sa il descurc:(

Astept primavara si sa-si faca efectul noua masca Lóreal. Pana atunci, nu va recomand CHI!

P.S. Nu va recomand nici Label M, alte produse tot de la Farouk, pe care le-a folosit o prietena de-a mea , tot fara rezultate remarcabile.

One Response to “Sampon si balsam CHI”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Masca de par Balea pentru stralucire « Beauty Republic - 21 January 2013

    […] ati citit si articole mai vechi de-ale mele, stiti probabil deja ca sunt obsedata de par si produse de ingrijire a […]

Leave a Reply

