Trend de primavara – “neon in the nude”

24 Feb

Am gasit pe Polyvore un nou trend de primavara dupa ce ieri il vazusem si la H&M: neon in the nude ii spun ei (cineva de pe polyvore) si sunt foarte incantata de el mai ales ca brusc pantofii mei de anul trecut au devenit avangardisti!!

De asemenea am mai vazut niste seturi foarte dragute in culori nude, crem cu putin sofran. foarte delicat, elegant si proaspat! Poate altadata fac o postare si despre asta.

 

  

Tadam si ce bine mi-ar sta cu geanta de mai sus!

aici postarea mea de anul trecut

Leave a Reply

