Gecile de iarna si evolutia femeii

19 Feb

Presimt ca iar se vor supara niste persoane mai frustrate cu articolul asta…

Deci, sa clarific ce este de fapt: in incercarea mea de a imi upgrada in sfarsit garderoba de iarna, am stat si m-am gandit cam cu ce ar trebui sa o fac. Si am inceput sa analizez oamenii, pe strada, la metrou, la job. Astfel am observat anumite stereotipii si am incercat sa incadrez imbracamintea in cateva intervale de varsta. Acestea nu sunt neaparat corecte sau frumoase (vezi peste 55 de ani) dar cum nu am ajuns la unele varste, am pus ce am vazut sau ce am simtit, subiectiv. Pentru varstele inferioare, consider ca se apropie si de realitate si de cum ar trebui sa fie.

Ciudat, sau nu, au reiesit 2 categorii foarte dragute: perioada facultatii sa zicem 20-25 de ani si perioada maturizarii 31-40.

sub 20 ani

Scurt, mulat, culori tari

  

20-25 ani

putin mai lung, putin mai elegant, emanciparea tinerei fete plecate de acasa…primul job

 

26-30

incepe sa ne fie frig:) geaca mai solida, impresii artistice mai putine, matura, eleganta

 

31-40 ani

corporatista cu salariu bunicel care achizitioneaza haine de calitate; explozie de feminitate

 

41-55

din ce vad, femeile renunta la culori, baga niste geci din astea groase; sobrietate

 

peste 55 ani

reminsicente ….haine de blana naturala ramase de pe vremuri sau poate unele noi..aici nu prea stiu ce sa zic, poate doar ca primeaza caldura

One Response to “Gecile de iarna si evolutia femeii”

  1. Solipsism Dreams 19 February 2012 at 1:12 pm #

    I love the fur hood!

    http://solipsismdreams.wordpress.com/

    Loretta xx

Leave a Reply

