Cum a fost la Expomariage

15 Jan

Spre deosebire de anul trecut cand habar nu aveam ca exista si o a doua locatie, cea de la Marriott, anul acesta am vizitat-o chiar cu sperante…care au durat fix cat am urcat pe scari si am gasit reprezentanta Maggie Sotero..adica 3 min. Mda, ce sa zic, superb hotelul, luxos, nu spun nu, as bea pana si o cafea acolo (eu nu beau cafea), dar targul…

Deci sa revenim la ce ne interesa pe noi: rochiile! Aici erau maxim 10 rochii expuse si o doamna foarte “draguta” ne spune cum ca nu se pot proba: pentru proba si vizualizare de multe rochii trebuie sa facem programare si sa mergem la salon. Pfuuu..clar! Am plecat frumusel la Palatul Parlamentului sa vedem, sa atingem, sa probam, sa pozam niste rochii de mireasa!

 

Aici alta mancare de peste: expozanti peste expozanti, fete proband cele mai urate rochii de mireasa ever, serios vorbind, dar na, aveai ce sa alegi si de unde. Cea mai mare surpriza a fost ca din nou, ca si anul trecut, mireasa a ales o casa de moda din provincie. Incredibil dar cele mai frumoase rochii de mireasa le-am gasit la Roxy White din Craiova.

Erau pentru toate gusturile insa modelele care ne interesau pe noi erau mai pentru tinere mignone, prin urmare rochii pentru micute erau cel putin 5 modele care sa-ti placa fara sa exagerez. Cat despre pret, total uimitor: 2000-2200 ron, reduse cu vreo 500 lei fiecare. Cred ca si la pretul normal, tot se vindeau, mai ales ca vizavi era Bien Savy, o firma cu mult mai cunoscuta si cu preturi extravagant de mari (de la 1000 euro in sus), dar la care nu am putut spune nici macar despre o rochie ca da frate, e super.

One Response to “Cum a fost la Expomariage”

  1. Alexandra Mirea 29 February 2012 at 6:27 pm #

    Am fost si eu la Expomariage si am fost placut impresionata de preturile destul de bune. La Bien Savy am fost doar … sa privesc. Au modele frumoase dar pretul e maricel.
    Din fericire au fost si alti expozanti cu modele de rochii placute.

Leave a Reply

