Shopping tips – la 40 de ani

14 Jan

Pentru ca sunt o persoana open minded imi place sa interactionez si sa ascult oameni de toate varstele, ocupatiile, aspiratiile. Prin urmare, s-a intamplat sa ajung la shopping cu cineva mai in varsta, cam pe la 40 de ani, buget destul de mare si mult bun gust. Nu neaparat ca am stat sa ne cumparam chestii la fel sau din aceleasi magazine, insa eu am tot pus intrebari si i-am analizat comportamentul penru ca cel putin eu NU SUNT UN BUN EXEMPLU LA SHOPPING!

Adica, ajung in mall, vreau sa meg in toate magazinele, de fiecare data ma grabesc, pardon alerg dintr-unul in altul, si dupa 3 ore ma trezesc ca nu am luat nimic, ca mi s-a facut foame, sete, rau, nervi etc. Deci, in continuare ce am aflat…

Te duci prin magazine cu vreun motiv sau altul (sa cumperi un cadou pt altcineva de exemplu), nu strica sa iti iei si tu o mic atentie:)

Mergi incet, intri in cateva magazine (oricum nu ai timp sa umbli prin toate), eventual cateva care te reprezinta pe tine, sunt mai de calitate, whatever, ce motive visezi tu.

Atentie sporita la reduceri, dar asa incetisor, fara panica.

As avea nevoie de…te uiti doar dupa ce ai nevoie.

Gasesti ceva dragut, te uiti bine la articol, il analizezi, il mirosi, il pui pe tine:)) Urmeaza intrebarile: isi merita banii? Am unde si cu ce sa-l port?

Apoi intr-un final cumperi:) Daca nu ai gasit nimic, ai plecat in max 2 ore, nu stai ca mine pana la 10 seara!!!

Shopping in vacante: doar daca vezi ceva din intamplare, nu se merita sa-ti strici vacanta.

Inca ceva: curele si genti, merita sa investesti…ce intelegi tu prin investit adica…

Sper sa va fie utile si voua aceste mici sfaturi, si sa nu mai luati totul doar ca este la reducere. Mie mi s-a parut interesanta metoda de abordare si ma voi gandi cu siguranta putin mai mult cand voi mai practica acest sport.

2 Responses to “Shopping tips – la 40 de ani”

  1. Mireille 14 January 2012 at 5:20 pm #

    cred ca cea mai buna abordare e alta….sa iti planifici de acasa ce iti trebuie…..ca daca e sa te iei dupa ce “vrei sa cumperi”……oricum, daca ai stat mai mult de doua ore in magazine si nu ai cumparat nimic, inseamna ca de fapt nu ai nevoie de nimic cu adevarat🙂

    • Lavy 15 January 2012 at 8:25 pm #

      ai sa fii surprinsa:))

Leave a Reply

