Reduceri de iarna

8 Jan

Perioada de soldare prin lege este 15 ianuarie- 15 aprilie si totusi daca te uiti prin mall e plin de afise cu reduceri. Eu ma tot intreb daca dupa 15 ianuarie mai reduc astia din preturi sau imi iau doar teapa si nu mai gasesc nimic.

Ca in fiecare an, am tot amanat anumite achizitii sperand ca voi face afaceri mai bune cu reducerile. Din pacate presimt ca nici anul asta nu o sa-mi iau mai nimic soldat. De ce? pai eu imi cumpar numai ce am nevoie si la reduceri sunt numai prostii inutile sau f scumpe.

Daca va planificati bugetul bine si desi sunteti la shopping de chilipiruri sunteti dispusi sa investiti ceva bani, e o perioada buna. Cine zicea ca nu-si permite sa cumpere toate stifturile ieftine zicea bine. Ideea e ca daca veti fi cerebrali, veti lua doar cateva itemuri😦

Dar sa va spun asa in mare concluziile dupa o raita de vreo ora prin Baneasa. La Parfois au o gama variata de esarfe si fulare la preturi foarte mici – eu mi-am luat un fular la 20 de lei.

La Mango parea ca tot magazinul era in reduceri, iti trebuie timp sa cauti pe acolo, dar cred ca merita, mai ales ca aveau o reclama cu jeansi de la 50 de ron..eu zic ca merge incercat.

Nine West avea reduceri considerabile, pacat ca au de unde reduce…adica tot iti trebuie 200-300 de lei sa-ti cumperi ceva, desi online sunt muult mai ieftine. Mi-a placut o gentuta neagra la 150 de lei, dar parca era prea mica pt banii astia.

 Nu am gasit-o online, insa era ceva de genul asta doar ca mai frumoasa:)

De vazut, apropo de articolul cu rochii de nasa, am azut la Park Bravo (in aceeasi incinta cu Nine West) niste rochii lungi superbe reduse de la 1100 de lei la 550.

In rest, m-am mai uitat putin pe la Women’s Secret, au si ei chestii tare dragute si reduse daca aveti nevoie de pijamale sau lenjerie, e un moment bun sa le luati, ca la pret normal nu cred ca se merita.

La polul opus, cel al dezamagirilor, e Motivi la care am probat acum vreo luna un fel de paltonas, mai mult haina de primavara la incredibilul pret de 440 lei. Il au acum la reducere: 360 lei:(  Mi se par putin cam exagerati totusi….

 

 Later edit: l-au redus in sfarsit la 50 %, si l-am achzitionaaaat!!!

Leave a Reply

