Culoarea lunii ianuarie

4 Jan

in viziunea mea!

Desi nu ninge inca, albul propus de vreo 2 luni de Stradivarius incepe sa-mi placa tot mai mult cand ma gandesc la perioada de inceput a anului. Dupa tumultul sarbatorilor si rosul cu auriu specific Craciunului, dupa ce am trecut de puloverele, fularele si manusile cu model de fulgi de nea, se simte asa in aer nevoia de ceva simplu si calm.

Am mai scris eu despre fascinatia unui palton alb, care atrage instant priviri admirative si da o nota de eleganta desavarsita. Iata-l revenit in atentia publicului impreuna cu pulovere groase, jeansi alb murdar, rochite, camasi asortate. Daca va uitati atent (la hainele albe de la Stradivarius), practic desi toate sunt aceeasi culoare, exista un contrast si acela este dat de textura materialelor.

N-as purta alb complet, fie el si alb-crem, nu de alta dar ar insemna sa cumpar toata colectia:)) Iar din principiu nu as recomanda vreodata cuiva sa-si schimbe toata garderoba doar pentru un mic trend de semi sezon. Da, noi ne imbracam zilnic si ne trebuie haine care sa se potriveasca si la anul, si in toamna urmatoare…

Pana una alta, ma tot gandesc la niste jeansi crem cu cizme maro si camasa in carouri…country style. Si acum va intrebati care-i faza cu cremul cand am zis alb? Ei bine, blugi albi nu pot purta, deci sa fie crem!🙂 Mi se par din aceeasi poveste…crem/alb/bej..cum s-or numi..deschisi la culoare si simpli.

cowboy

Leave a Reply

