Unde sa nu mananci – Sibiu

3 Jan

Cand ma gandesc la Sibiu, ma gandesc automat la mancare buna, si nu stiu de ce:))) Caci de fiecare data cand am fost am mancat niste porcarii, si culmea, desi -erau prin centrul vechi o mie de terase, rar sa te mai si hraneasca! Am cautat acum si pe net, si daca esti un turist care se plimba si intra la intamplare intr-o taverna, no chance! Deci frate, trebuie sa te documentezi stiintific inainte sa ti se faca foame aici. Pacat ca mancarea nu se asorteaza cu acele cladiri si stradute minunate:(

Am avut o zi groaznica din punct de vedere culinar, adica eu daca nu mananc bine, sunt tare nefericita…am inceput printr-un pranz la “meniu”la un restaurant de nu i-am retinut numele. Aveau o supa de taitei amara si niste pulpe la felul doi aka ciocanele cu miros de sange..bleah! Vina mea: meniu la 13 lei.

Pentru cina am nimerit sa-i zicem din lac in put. Central si vizitat anterior, un restaurant pub foarte dragut, pe nume The Gallery. Wow acolo au si ciorba la juma de portie. Impressive! Anul trecut mi-am mai luat eu teapa cica supa cu taitei de casa care continea zeama si fidea de cumparat si nimic altceva! Yey, doar 10 lei. Acum am rasfoit cartea de bucate alese care te innebunea cu cele 15 pagini sau cate or fi fost…ne-am luat limonade cu lime si menta, piept de curcan in crusta  de cartofi si piept de pui umplut cu cartofi si verdeata. Yummy.

Am primit concentrat  de menta cu 4 bucati de lime si zahar + apa plata, si carne de pui cruda, nu in sange, nu semi preparata ci cruda de-a binelea. Cat despre curcan, specificasem ca o sa comandam doar daca este facut la cuptor, am aflat cu stupoare ca era prajit toata ziua. E si va intrebati acum de ce era atat de important, pai da frate ca cineva numit la cerere H-man era la regim …STRICT.

Tam tam, chemam chelnerul, asta disperat ca era cred singur pe sala, gata le schimbam, nicio problema bla bla. Cica se face si la cuptor, ok, in 5 min e  inapoi cu un preparat din carne de curcan + cascaval+ ciuperci la cuptor. Soc, unde era crusta? Regimul interzicea cascaval si ciuperci:))) Of, linistiti-va, al 3-lea fel comanda a fost cu noroc: curcan la gratar +legume la gratar. Specificat de 3 ori: gratar, multumim!

La supa am intrebat, da era tot cu fidea de cumparat (dar la pret de taitei de casa), iar papanasii erau cu gem….iar cand i-a adus de fapt  erau cu dulceata de afine..macar atat. Oricum gogoasa era un fel de chewing gum crocantel.

Sa va mai spun si despre preturi? Nu are sens…ocoliti si gata ca nici bani n-aveti sa mancati prost. Pacat ca eram cu regimul ca altfel bagam un Mac:))))

P.S. Locatia se numeste The Gallery

3 Responses to “Unde sa nu mananci – Sibiu”

  1. Corina 3 January 2012 at 8:37 pm #

    Aici te contrazic cu provincia…🙂
    Noi am stat in Sibiu la http://www.simbahotel.ro iar mancarea a fost mai mult decat fff buna. Si in general in sibiu am mancat bine, dar era vara – plin sezon si poate era o exceptie mancarea buna.. :)))

  2. Lavy 4 January 2012 at 7:41 pm #

    pai ce treaba are hotelul cu mancarea? asa si noi am stat la un hotel f dragut dar pana sa ne dea ei mancarea din noaptea de rev, trebuia sa ne descurcam si noi cumva…si NU ne-am descurcat deloc bine:(

  3. Cristian Popa 8 January 2012 at 2:18 pm #

    Intotdeauna exista varianta KFC!

Leave a Reply

