Tinuta de revelion..pt barbati

29 Dec

La barbati este destul de simplu: un costum si gata! Si asa vor spune si ei ca la noi e si mai simplu: o rochie si gata!

Da si nu in ambele cazuri. Am aflat ca stilul vine din simplitate si calitate dar sa nu uitam de micile detalii care conteaza. Nu sunt barbat dar pot recunoaste rafinamentul cu usurinta, precum si un barbat imbracat bine. Din ce am vazut eu pe la noi, imi place extrem de mult magazinul din Baneasa al Adinei Buzatu, Trends. Nu ca as fi intrat, cu siguranta sunt scumpe, dar cat de sofisticate si chiar dupa ultimul trend arata!

Deci, pentru seara de revelion, pe dragii nostri parteneri tare mult mi-ar placea sa-i vad intr-un costum Adina BuzatušŸ˜€ Pantofii si ceasul i-am ales de pe stilago si sunt destul de accesibili zic eu:

Ā Ceas Yves Camani, 369 lei

Pantofi Barker, 429 lei

One Response to “Tinuta de revelion..pt barbati”

  1. Cristian Popa 30 December 2011 at 1:27 pm #

    Best!!!

Leave a Reply

