Cadouri pt barbati

28 Dec

Mai bine mai tarziu decat niciodata! trebuie sa va marturisesc din experientele mele recente. Deci, ce le place barbatilor?

Este simplu, chestii pe care noi, femeile, ori nu le intelegem, ori nu ne intereseaza. Adica, noi le cumparam: pulovere, camasi, portofele si curele iar ei isi doresc: xbox, gps, casti, telefon, jocuri, jucarii, memorie RAM, mouse, un bax de guma de mestecat, o enciclopedie despre…fotbal! Ah si sa nu uit de: ipod, ipad, ebook, iphone, aparat foto, busola, LED tv…

Lista poate continua cu orice gadget nou (si inutil pentru noi)! Sper sa va ajute macar pe viitoršŸ™‚

2 Responses to “Cadouri pt barbati”

  1. Cristian Popa 30 December 2011 at 1:32 pm #

    Sa fiu oare singurul mascul cititor al blogului tau? Ce se mai ingramadesc femeile la comentarii asupra articolelor, nu zic exclusiv feminine, ca le mai citesc si eu, in schimb cand vine vorba de o tinuta sau un cadou pentru barbat… ioc! Rusinicaaaaa…

    • Lavy 30 December 2011 at 6:03 pm #

      cred ca de cand mai asteptai tu un articol pt barbati, si am scris 2, nu, chiar 3 acuma:)
      pai femeile nu au tupeu sa se bage, sa vb barbatii daca i-am nimerit la cadouri..eu asa zic…

Leave a Reply

