Trenduri de iarna

18 Dec

Helanca si salul circular (asa am vazut ca se cheama pe breslo de exemplu), sau infinity scarf in engleza, sunt doua dintre marile trenduri din iarna asta. De ce? Probabil pentru ca nu le-a mai purtat nici naiba de pe vremuri si cum au venit probabil asa vor disparea la anul. Poate fularul ala circular sa mai reziste un an dar ma indoiesc sincer…

Le poarta vedetele, le fac marile case de moda, asta e, s-au adaptat si crosetatoarele din Romania precum si chinezii si au scos rapid replici pe banda rulanta. Preturile sunt mici pentru astfel de fulare, de la 20 de lei iar helancile intotdeauna au fost gasite pe la toate tarabele, deci nu-mi fac griji ca nu vi le permiteti.

Parerea mea: nu-mi plac! Sa nu mai zica lumea ca eu judec oamenii dupa trenduri….frate, nu iti place, nu porti. Si daca tot am blog, ma si pot lauda cu chestia asta🙂

NO NO NO

    

Leave a Reply

