Haine de sarbatoare

17 Dec

Inainte sa ma apuc sa scriu ceva, va rog sa stabilm ca outfitul lui Paris Hilton nu este Christmas fashion, ci un costum. So, in afara de cei ce vor purta costumul mosului, noi restul va trebui sa ne imbracam cu ceva..nici prea prea, nici foarte foarte…

The real thing, hainele de sarbatoare sau care sa aduca a sarbatoarea Craciunului sunt mai mult puloverase, fulare groase si botosei, nu costume de Mos Craciun:)

Ceva in genul lui Cerebel in noua reclama de la Vodafone, asa da! Sa vedem insa si pentru noi, femeile cam cum am putea merge/primi traditionalele vizite in familie….

Am cautat doua ore un fular rosu pe net cum vazusem la H&M, insa nu am gasit decat cel de mai jos, si niste manusi dragute pe site la H&M. Ideea era de accesorii rosii calduroase cu model de Craciun…intelegeti voi

   

Pentru indoor am ales mai mult cardigane deoarece in casa este cald si bine si puloverele acelea foarte groase nu prea isi au locul sau… vor fi dezbracte dupa aperitiv:) Alternativa ar fi o rochita draguta care sa contina bineinteles macar partial niste rosu…

       

Hainele din poze sunt de pe bohoo.com si foarte accesibile ca pret, max 20 lire, doar sa aveti noroc sa va trimita ce trebuie.

Cat despre partener, ce ziceti de cel de mai jos?😀

5 Responses to “Haine de sarbatoare”

  1. Adriana 17 December 2011 at 6:40 pm #

    eu am gasit un fular rosu foarte dragut in spiritul sarbatorilor la Marks&Spencer🙂

    • Lavy 18 December 2011 at 12:21 am #

      super..dar cred ca precum cel de la H&M, si el costa ceva..nu??

  2. Andrei Lefter 17 December 2011 at 8:51 pm #

    Cu privire la ultima poza, cea cu nenea, cand ai afirmat “Cat despre partener, ce ziceti de cel de mai jos?” te refereai la partener sau la pulover?!🙂

    • Lavy 18 December 2011 at 12:21 am #

      eh..tu vrei sa-mi strici subtilitatile?:D

  3. Andrei Lefter 22 December 2011 at 7:27 pm #

    Am gasit aici fular si manusi cum vroiai tu (model cu manusile, rosu cu fulgi albi) la Mark&Spencer. Vrei sa-ti iau?🙂 Si erau si pe albastru inchis…

Leave a Reply

