Cizmele sunt out!

8 Dec

Iubitele mele cizme! Singurul motiv pentru care asteptam sa vina iarna!!!! Nu se mai poarta! E trist, dar e momentul sa recunosc: desi tin cald pe zapada (cand o fi zapada), cizmele lungi nu prea se mai poarta… deloc. Singurele mai cool sunt cele cu toc gros sau cu platforma dar cizmele purtate cu pantaloni sunt iesite rau de tot din fashion trends.

Bunul simt al modei recomanda botinele sezonul asta si daca ar fi sa fac un top expresiv ar suna cam asa:

IN

OUT

 

SO OUT/ HELL NO

Pozele sunt de pe piperlime.com, un site cu incaltari bestiale! si preturi pe masura…

4 Responses to “Cizmele sunt out!”

  1. Elena 13 December 2011 at 4:25 pm #

    O mare prostie asta cu cizmele sunt out!!!!!!!! cand vor fi si sandalele out o sa mergem vara desculte??? eu cred ca fiecare poarta ceea ce ii place atata timp cat este de bun gust si undeva aproape de moda actuala. Este o dovada de prostie si snobism sa judeci pe cineva ptr ca poarta ceea ce ii place sau sa porti DOAR ce altii decid ca este ok!!( pe undeva eu cred ca ceea ce porti te caracterizeaza si stilul fiecaruia este important ;daca ai o personalitate puternica prostii de genul “se purta anul trecut acum am decis noi ca esti de prost gust daca-l mai porti” ;sunt irelevante…)
    Nu ma intelege gresit eu nu zis acum ca blushul puternic din anii 80,parul tapat si rochiile roz aprins cu manici bufante si cinci randuri de jupa sunt idealul meu , insa undeva putem gasi un echilibru si putem purta ceea ce ne place in limita bunului simt si a bunului gust.urasc stereotipurile si lucrurile duse la extrem… daca iti place moda nu inseamna ca ceea ce iti place tie in materie de moda(sau ceea ce porti tu) poate dicta sau forma stilul fiecaruia.. suntem diferiti si asta este tot farmecul. daca am purta toti doar ce se poarta am fi doar o adunatura de oameni imbracati la fel si stilul personal sau inventivitatea cat si personalitatea fiecaruia nu s-ar mai putea vedea.Sincer mie imi esti foarte draga si citesc cu placere blogul tau asa ca sper ca nu te vei supara, este doar parerea mea ! O sa inchei aici romanul meu cu un exemplu: eu personal urasc cu toata puterea mea de femeie paietele si animal printul; le consider vulgare si de prost gust (chiar daca sunt in tendinte) insa nu am nimic in mod special cu ugg urile pe care chiar daca nu le port , pot intelege ca sunt practice si nu am nimic cu persoanele care le incalta! este doar un exemplu ca ceea ce eu urasc altul iubeste si asta este tot farmecul ! insa nu putem clasifica bun sau rau, out or not doar pentru ca cineva din nu stiu ce tara a modei decide asta( care chiar daca are ani de stiudiu in fashion este tot om si gustul si stilul lui personal garantat influenteaza ceea ce el sau ea decide ca se poarta …de ce as purta eu doar ce vrea altcineva sau ce nu vrea altcineva??) eu cred ca trebuie sa luam din tendinte doar ce ne place si sa nu judecam pe celalalt doar pentru ca nu are acelasi stil cu noi

    • Lavy 14 December 2011 at 8:39 pm #

      la cat scrii poate iti faci blog:)
      In primul rand ma bucur ca am reusit sa scriu ceva si sa nasc o adevarata revolta.
      apoi hai sa-ti explic: acest post nu a judecat pe nimeni, ci doar se refera la un anumit trend in mare voga acum, dupa parerea mea (ca e blog doar)
      Asta nu inseamna ca eu nu port cizme sau ca nu am avut UGG-uri:) Dimpotriva!
      “eu cred ca trebuie sa luam din tendinte doar ce ne place ” perfect de acord
      deci eu doar am semnalizat o tendinta, daca iti place bine, porti, daca nu, nu!
      Reciteste te rog si spune-mi tu daca nu te contrazici singura….fara suparare

  2. Doca Aniela 14 December 2011 at 4:23 pm #

    Niciodata nu am purtat ceva doar pt ca e in trend!Ador cizmele lungi deci nu-mi pasa ce moda e si voi purta numai ce imi place ca doar o viata am!

    • Lavy 14 December 2011 at 8:40 pm #

      Bravo tie!🙂

Leave a Reply

