Shopping la Focsani

7 Dec

Doamne, cred ca a trecut o vesnicie de cand nu am mai vizitat acest oras, si ma refer la ani buni, gen 6-7:) Pe vremea aia era plin de haine chinezesti si niste fabrici de confectii care exportau pt afara in ale caror magazine nu am apucat sa merg.

Surprize surprize acum insa, cautand total altceva, am dat peste niste magazine cochete cu niste produse extraordinare. Pe langa paltoanele pe care le gasesti la tot pasul cu preturi intre 150 si 200 lei, (unul era French Connection, by the way pt cunoscatori) am vazut destule magazine cu incaltaminte foarte tari, cu rochii etc.

Evident, aceste buticuri se gasesc prin zona centrala a orasului, dar din auzite ar mai fi cateva mici magazine si catre zona Sud sau gara, unele chiar cu pagini de facebook. Na, sa vezi ce a evoluat provincia domle!

Oricum eu din lipsa de timp si cash am vizitat doar magazinul London Look care m-a surprins cu o droaie de rochii casual& elegante, bluzite, paltonase, tricouase, toate la preuri bestiale. Cred ca am luat la proba vreo 7 articole si asta asa doar ca ma grabeam!

Ce mi-am cumparat efectiv, 2 bluze si un tricou, toate la fabuloasa suma de 120 de lei:D Happy shopping, ma mai duc si data viitoare! Dupa ce mi-am luat astea nu puteam sa ma abtin sa ma gandesc cum mall-urile din Bucuresti ne prostsc pe fata! O bluza asa mai de seara costa peste 100 de lei, un palton nu cred ca-l gasesti sub 300 de lei si tot asa.

Normal ca exista o explicatie: ca in zona acolo sunt fabrici de textile, si prin urmare produsele destinate exportului sunt achizitionate cu sume modice si vandute in magazinele din oras. De asemenea hainele de la mall sunt importate si vandute in locatii cu chirii fabuloase si asta din cauza faptului ca suntem in capitala si ca mergem cu totii ca tontii la mall.

Pana la urma nu pot spune ca am auzit sau ca am gasit pe net acest brand, London Look dar nici ca-mi pasa si sunt f incantata de achizitiile mele. Pe de alta parte, trebuie sa recunosc ca voi mai face shopping prin Bucuresti. Asta avem, omul trebuie sa se mai si imbrace! Totusi daca aveti ocazia, dati-le naibii de branduri Inditex, mai sunt si altele,  mai tari de care nu ati auzit si culmea, se fabrica in Romania si costa averi peste hotare:)

P.S. Nu stiu care-i treaba cu tricoul Victoria’s Secret, eu l-am placut si l-am luat, cat despre bluzita cu leopard este gen camasuta, stiu ca nu se vede prea bine in poza.

4 Responses to “Shopping la Focsani”

  1. Corina 7 December 2011 at 8:17 pm #

    deci sa pastrez niste cash pt vizita de sarbatori in focsani..:d

  2. Andrei Lefter 8 December 2011 at 6:37 pm #

    Am incercat sa comentez de vreo cateva ori, sa te cert ca n-ai zis nimic de HM Focsani si sa pun si link la afirmatia “HM Focsani” cu trimitere pe articolul de la mine de pe blog, dar n-a mers. Poate fara link merge… ia sa vedem.

  3. Adi 13 December 2011 at 9:27 pm #

    Lavy nu a scris de HM Focsani deoarece este in renovare…urmeaza un articol in viitorul apropiat..dupa ce se termina hala de mezel :))))

Leave a Reply

