Noua moda pt mamici

6 Dec

N-am abordat niciodata subiectul asta pentru ca nu mi se pare nici sexy (cum fac cei din afara de publica tot felul de poze cu femei gravide dezbracate), si nici prima grija a femeilor care urmeaza sa primeasca un copil  in viata lor. Poate dupa ce nasc cat timp stau acasa in concediu, cine stie, sa isi mai cumpere si ele niste haine ceva..Asa sa reintre in circuitul persoanelor fashion:) 

Sper sa nu starnesc cine stie ce opinii adverse asa ca nu mai continui ca nu sunt in tema, n-am experienta, clar!

De fapt, eu vroiam sa aduc in atentie un alt tip de moda, cea a nasterilor, si anume fascinanta si interesanta, nastere in apa!!! Cred ca toate femeile sunt terifiate de sarcina, cresterea copiilor, dar cel mai mult de nastere. Sunt tot felul de povesti pe care le auzim zilnic printre mamici, sa nu mai vorbim de episodul din Friends cand se chinuie sa nasca Rachel:))))

Am gasit destul de putine informatii despre nasterea in apa pe un site de bebelusi, insa pentru mine este mai mult decat suficient pentru a ma gandi ca asta va fi alegerea mea cand va fi cazul. Mi se pare super tare, fara dureri, fara anestezice. Pfuu, deci se poate totusi, exista acolo o portita sa fie si femeile scutite de o experienta groaznica:D Cum spunea o tipa din UK, ca nu degeaba la nastere se spune “labor” in egleza, adica munca anevoioasa🙂

La articolul asta chiar astept feedback daca cineva a experimentat in Romania, am auzit ca s-ar practica pe la Brasov nasterea in apa si cica ieftin fata de capitala.

One Response to “Noua moda pt mamici”

  1. incaunipocrit 7 December 2011 at 4:44 pm #

    Reblogged this on Vasile Roata.

Leave a Reply

