In magazin la… Musette

27 Nov

Va spun drept ca am admirat deseori pantofii Musette insa nu mi i-am permis sau cand mi i-am permis nu stiu ce motive subiective m-au facut sa nu-i cumpar:) Dar ce m-am gandit: opa au curele de piele, dragute, pe culori frumoase, calitate buna, pret accesibil..undeva pe la 50-60 de lei. Gata, imi iau! Si mi-am luat..1, 2, 3, 4! Nu toate odata, nu va impacientati! Asa, mai pe rand. Se strica si ele dupa cateva luni-un an. Deci 2 negre, 1 crem de nu merge la nimic si mai nou una grena..de toamna. Bine bine dar sa vedeti ce marimi! Cica eu probez..am pus una S in jurul bralui: mica, am pus una M, mica! Cum n-aveau L, mi-am luat XL!!! Bineinteles ca mi-e mare..:( M-am si uitat acasa sa vad ce marimi mai aveam..una M si una L, dar niciodata n-am facut-o chiar atat de lata:) XL, da-o naibii de treaba.

Si acum poate va intrebati cum m-am pricopsit eu si cat alcool consumasem…pai zero, dar…Cand am intrat in magazinul gol de altfel, vreo 3 vanzatoare cu ochii pe mine cu o privire superioara. Acum ori mi se pare mie ca vanzatoarele astea ne judeca cum ca nu ne-am permite marfa ori chiar asa e. Eu venisem chitita sa cumpar o curea. Si am facut turul caci sunt expuse pe acolo. La un moment dat, m-am impiedicat de un stand:) apoi am intrebat vanzatoarea de o curea mai pe rosiatic asa, daca a cu catarama aurie, chestii d’astea. Ea: nu avem. Eu: am vazut aici, ii arat..ea: nu ca asta e diferita:)) Era intr-adevar diferita o nuanta, abia sesizabila. Nu tu sfat sa va arat sa va consiliez, pe culoarea x, modelul y. Canci! Ea se certa cu mine ca de fapt eu am intrebat-o de modelul ala:) Ok, dupa ce m-am chinuit sa scot eu cele 2 mostre sa le compar la culori si model, ea: pot sa va ajut…. In sfarsit, ma ajuta, ma decid, mergem la casa sa vedem ce marime sa-mi iau. Imi da S, eu am pus-o asa putin peste, mi se parea mica, imi da M, la fel..mi se parea si mie ciudat dar mi-era rusine sa o probez ca lumea, sa-mi dau jos cealalta curea care era tot de la ei, by the way.

Ma simteam jenant si nu stiam cum s afac sa-mi iau mai repede produsul si sa ies din magazin. Inchipuiti-va o vanzatoare sa ma lase sa imi cumpar XL la cele 46 de kg ale mele! Da, e si vina mea, desigur, dar tu ca si consilier vanzari, nu zici si tu nimic, nu comentezi… Pana si cand m-a intrebat cate gauri sa mai dea in plus, eram atata de stinghera ca i-am zis 3 si gata. Bine, eu ii aratasem ca mai aveam o curea la brau si cate gauri avea aia, dar ea: La noi curelele au doar 5 gauri. Adica de genul, n-aveai cum s-o iei de aici!

Mama ce m-a enervat! Pana la urma, am ajuns acasa, am probat cureaua, imi este mare, evident, am avut o mie de nervi, si am luat o decizie: never again at Musette’s😀

Dap, pt ca ma respect si cand ies la shopping vreau sa imi cumpar ce trebuie, cum trebuie, in timpul si stilul meu, nu sa ma simt ca ultimul om venit la cersit! N-avem profesionisti nici macar la vandut  haine la mall desi avem o mie de malluri! BLEAH

One Response to “In magazin la… Musette”

  1. martha 17 December 2011 at 11:19 pm #

    Am avut si eu experiente neplacute cu ele, nu sunt bine pregatite. Eu am cautat in vara ceva din catalogul lor si mi s-a parut f ciudat cum de au poze de prezentare anumite produse ce nu au intrat niciodata in productie .
    CE rost mai aveau fotografiile atunci ?

Leave a Reply

