Designer inspired – ce se poarta toamna asta

15 Oct

Cam asa ne imbracam noi gratie marilor lanturi de magazine care ne umplu mall-urile dar si chinezilor care umplu Europa:)

Asa ca in cazul in care nu stiati, nu va mai agitati ca ce haine tari au Stradivarius, Pull & Bear, H&M sau mai stiu eu cine. Inspiratia lor vine direct de pe podiumuri in mare parte…ce am gasit eu si nu am cautat prea mult: fuste a la Isabel Marant si Chloe, genti Marc Jacobs si Proenza Schouler:

De asemenea am remarcat si alte cateva item-uri care sunt intr-un fel de voga toamna asta: rochii simple elegante si bluzite vaporoase cu imprimeu floral am gasit la asos.com

Balerini imblaniti sunt pe site-uri cu marfa din Asia dar si la Deichman de exemplu. Bine, avand in vedere faptul ca se poarta orice cu blana sezonul asta, nu e nicio surpriza ca au pus astia si pantofi cu blana. Totusi sunt reticenta la astfel de incaltari din motive evidente: cand este frig afara, nu porti balerini! :D N-as da pe nimic in lume cizmele de toamna pe balerini, dar na…daca vreti un pic de extravaganta… Apropo, am vazut acesti balerini la un magazin pe Smardan, nu stiu cum se numeste exact, dar calitatea este varza.

Un alt model care ma intriga este cel al pantofilor cu toc micut, bot usor ascutit si culmea imprimeu de leopard. Jur ca aveam o pereche de la Zara in 2006-2007, dar in 2011…si oricum modelele sunt mai putin reusite. Parca se repeta povestea cu UGG-urile…Eu cel putin cred ca moda se repeta dar reinventata. Nu as purta de 2 ori acelasi lucru cand sunt atatea chestii noi aparute. Hello, producatori de moda in masa: mai munciti si voi!

Si acum sa terminam cu copiile xerox si sa va prezint Miu Miu, ce chestii smple si de efect fac oamenii asta pe aici..doar e Prada, ce naiba:)

Desi am scris aici ca titlu “ce se poarta”, este cu titlu informativ, e mai bine sa purtati ce aveti voi chef inspirandu-va din aceste trenduri. E incredibil cum inca mai aud conversatii gen: culoarea X se poarta toamna asta! WTF? Cui ii pasa ce culoare se poarta? Eu port ce culoare imi sta mie bine!

Si pe de alta parte vroiam sa va fac mandre ca stiti ce purtati (gentile alea vintage de la Marc Jacobs, misto, nu?:)) Cred ca mai sunt mii de exemple.

Leave a Reply

