Targul de cosmetice Romexpo 2011

20 Sep

Au trecut cateva zile de cand s-a incheiat si am gasit pe internet cel putin un review detaliat la ce se gasea pe acolo, cum a  fost, programul sau alte lansari nebunii, insa am zis sa scriu si cum mi s-a parut mie.

O sa recunosc ca nu sunt maniaca, prin urmare nu prea auzisem de multe branduri de pe acolo si m-am simtit un pic pe dinafara dar am perseverat printre standuri pana am gasit sa cumpar si eu ceva.

M-am dus pentru produsele de ingrijire a parului pentru ca in mintea mea astea trebuiau sa fie majoritare..nu stiu de ce:) Apoi ma asteptam sa gasesc muulte farduri si iar..nu a sputea spune ca mi-a sarit ceva in ochi in afara de Flormar pe care nici nu le-am incercat si nici nu-mi prezinta prea mare incredere.

Ce m-a frapat a fost multitudinea de produse de ingrijire si “design” pentru unghii. Pfuu..la un moment dat am dat de un ditamai standul unde erau zeci de maini de plastic cu unghii…groaznic! Bun de un cosmar. Nici pensula de machiaj nu am reusit sa-mi gasesc pt ca nici nu prea stiam exact cum trebuie sa arate iar in afara de Top Line care avea preturi de 40 de lei bucata, am nimerit undeva unde mi s-a zis ca erau de fapt pensule tot pt decorarea unghiilor!

Dupa ce m-am mai invartit de 3 ori pierduta am gasit si un stand mai interesant cu produse pt par: game Farouk, Label M si Chi. Cum in urma cu doar cateva zile o hairstilista care mi-a dat cateva sfaturi si avea idei destul de pertinente vorbise despre aceste produse Chi, mi-am zis ca e momentul sa le incerc. Am luat un set la promo sampon + balsam pt par vopsit la 74 de lei. Nu le-am incercat inca dar din ce am vazut pe site-ul lor, macar la pret am facut o afacere.

Leave a Reply

