SOS Centrul Vechi: ocoliti Old City

3 Sep

Aceasta terasa pe care am admirat-o initial stand in curtea interioara, unde am petrecut o seara minunata cu niste cocktailuri non alcoolice chiar bune, s-a transformat pt mine intr-un loc de never again. Cum? Uite asa simplu si frumos.

Pai sa vedeti cat costa un suc la 0.2l si ma refer la gama Pepsi/Coca Cola: nu mai putin de 8 lei. Wow! Ca n-am pe ce altceva sa arunc banii!

Berea e mai ieftina..vreo 7 lei..si soc au berea la 330 la acelas pret cu cea la 500. Cum asa? Pai si mai simplu, ne spune chelnerita: nu avem nimic la 500 ml. Gata, s-a rezolvat si asta! Dar bere fara alcool? Da! Avem: Moretti! la pret de numai 12 lei!

OK, luam limonada care dupa ce ca e la 350 ml, 10 lei bineinteles este acra de mori si pare-mi-se ca numai lamai nu am vazut prin ea..gheata, zeama aproape incolora..si cam atat. Bleah!

Dar eu venisem pt supa, mda..cine naiba mananca supa in centrul vechi..Asa ziceam si eu, de aceea m-am asezat tocmai in acest loc, unde acum mult timp mancasem asa ceva. Merg la sigur. Dupa ce am comandat ciorba de pui, pardon supa si m-a corectat de 3 ori explicandu-mi care este diferenta dintre supa si ciorba, inclusiv cand am refuzat sa mai iau si ceva de baut, spunandu-i ca imi este de ajuns ciorba, ma trezesc in fata cu un fel de ciorba dulce:)) Nu e asta ironia sortii? Era zeama dulce cu bucatele de carne, morcovi (f multi morcovi) si verdeata. Atat! Acum daca ma pun sa caut in toate retetele si in toata viata mea de cate ori am mancat supa ori avea taitei, ori avea galuste! Si la naiba cand vreun restaurant pune in meniu spa de pui cu taitei, intotdeauna ar trebui sa  mai aiba si taitei de casa. Mda..cred ca visez.

Si ca sa inchei, am cerut si paine..ce credeti? S-a strambat de 3 ori apoi a venit cu niste felii din alea minsucule de la franzeluta feliata Vel Pitar pe jumatate uscate. Pretul? 3 lei.

Asa cu terasele astea din centrul vechi: mancarea proasta, preturile mari, bauturile proaste, servirea varza si mai nasol este ca nu am gasit niciuna mai acatarii sa revin. Asa ca tot incerc porcarii…

Leave a Reply

