Shopping Spania

15 Jun

Si am zis Spania pt ca nimeni se pare ca nu a auzit de cea mai faimoasa statiune a spaniolilor, Marbella:)) O sa va spun doar ca este in sud aproape de Gibraltar, in regiunea Andaluzia, restul data viitoare.

Si acum shopping in imagini (unele chestii minore sunt si de prin Maroc, gen suveniruri).

Avand in vedere faptul ca magazinele se inchideau intre 12 si 5 jumate seara, sau ceva de genul asta, a fost destul de stresant sa ma si plimb sa si admir chestii si sa mai imi si cumpar efectiv. Noroc ca am stat in centrul vechi unde era nebunie cu zecile de magazine de la cele clasice Zara, Pull&Bear, Mango, la cele exotice cu “pashmina” si “kaftane” si inca niste esarfe imense care se purtau ca rochii (imi scapa numele) si sa nu uit de magazinele artizanilor locali. Va spun ca totul era superb, as fi cumparat tot de acolo:))

Ia uitati un Corte Ingles..pot spune ca am fost in paradis si nu mi l-am permis:((( toate perechile de pantofi erau peste 100 de euro:((( doar niste aberatii mai costau un 60 asa..

Pana la urma m-am ales doar cu…

P.S. Trebuie sa mentionez ca prostioara de tricou alb (luat de la copii bineinteles) este mai special in sensul ca la soare se coloreaza  modelul de pe centru:D

Leave a Reply

