Nunta, o EXPERIENTA

10 Jun

Cine se intreaba de ce exista atatea si atatea forumuri pt nunti, de ce industria matrimonialelor sau events planner merge atat de bine, de ce exista emisiunea TV  bridezilla etc etc etc trebuie sa treaca macar o data prin asta si apoi va intelege ce zic.

Recunosc, nu mi-am batut capul chiar cu toate detaliile, nu am fost stresata prea mult in ultimul an, insa cu cel putin 3 zile inainte de eveniment, lucrurile au luat-o razna de tot, deci oricum ati fi voi ca si persoane, daca vreti sa faceti nunta in sistemul clasic romanesc cu salon, mancare, bautura si peste 100 de invitati, asteptati-va la o adevarata provocare!

Dar sa nu o mai lungesc atata, motivul pentru care scriu articolul este sa va recomand si voua colaboratorii sau chestiile care intr-adevar au contribuit la o nunta frumoasa.

locatia – Club Floreasca – desi nu mi-au placut deloc pozele de la ei de pe site, nici restul amenajarilor pt alte evenimente (ca mai treceam pe acolo sambata), ne-au incantat: locatia de langa lac cu pontonul unde ne-am fi dorit sa fi facut cununia religioasa, primirea pe care ne-au facut-o, flexibilitatea, amabilitatea, sala dreptunghiulara, fara stalpi, si nu in ultimul rand mancarea.

muzica – Adrian Ciuca (solist) si DJ MAK – i-am descoperit din intamplare, ne-a cucerit vocea lui Adrian care ne-a facut o demonstratie live cu aparatura cu tot si apoi aia a fost, am luat si DJ-ul la pachet. Am avut muzica de genurile: usoara, populara, blues-uri, muzica noua, romaneasca , straina, nici nu mai tin minte sincer:) Ideea e ca toata lumea s-a distrat si a dansat. Am avut noroc cu muzica si tineam neaparat sa ii recomand pe baieti ca au pus suflet si chiar ne-au depasit asteptarile.

decoratiunile salii: adica husele si fetele de masa tafta ivoire simpla fara model in combinatie cu niste funde mari tot din tafta fucsia. Am avut emotii, insa uneori e mai bine sa risti cu niste culori mai tari pt a crea ceva mai interesant. Si sa nu uit, am colaborat cu agentia angelic wedding. Un mare plus, totul a aratat per total foarte elegant sic si superb, nu a fost nimic kitsch.

 

florile – singurul pt care am dus poza si a  iesit exact cum imi doream a fost buchetul de mireasa. Pentru restul, am indicat cateva culori la florile din sala, apoi lumanarile surpriza, buchetul de cununie surpriza:) Mi-a placut ce a iesit, oricum. S-a ocupat Stefan Ditu de la Flower’s Garden.

rochia de mireasa – am luat-o tocmai de la Galati de la Salon Gala, dar a fost absolut minunata.

invitatiile, meniurile, plicurile de bani si numerele de mese – s-au incadrat perfect in decor, invitatiile au impreionat prin simplitate si eleganta – ne-a ajutat doamna Dana de la invitatii handmade.ro. Chiar este o persoana open minded si a fost dispusa sa faca tot ce ne-a trecut noua prin cap.

Invitatii! Au fost super si le multumesc!🙂

6 Responses to “Nunta, o EXPERIENTA”

  1. Monica - Pisica albastra 11 June 2011 at 9:24 am #

    felicitari si casa de piatra!!!
    sa fiti feriicti si s ava iubiti mereu!

    nu stiu care din buchetele din poze a fost al tau, dar cel rosu/fucsia m-a cucerit! e superb!

  2. Andrei Lefter 11 June 2011 at 9:40 am #

    Pot sa dau LIKE?🙂
    Ma bucur pentru tot si pentru tine in special. Nu o sa scriu prea mult pentru ca ma aflu intr-o stare melancolica si mi-e sa nu dau in plans🙂

    PS pt monica: ambele buchete au fost ale ei: cel galben la cununie si cel… rosu? la nunta!🙂

  3. catalina 12 June 2011 at 8:47 am #

    Deci….Mission Successfully Accomplished:)
    La Multi Ani impreuna si Casa de ce vreti voi, dragilor! ( de piatra parca:) )

  4. lavy 12 June 2011 at 4:54 pm #

    multumesc, da cel rosu a fost de la nunta. uite site-ul de pe care m-am inspirat:

    http://www.oncewed.com/41948/wedding-blog/inspiration-outdoor-wedding-paper-birds/saja-scallopini-wedding-dress/

  5. raluca 24 June 2011 at 11:48 am #

    Foarte frumos, intr-adevar. Felicitari! Si rochia chiar originala si potrivita tie. meniul foarte vesel

  6. dana dragomir 8 July 2011 at 4:45 pm #

    casa de piatra si multi ani fericiti impreuna; am citit cateva dintre articolele tale si vroiam sa-ti fac cunoscuta buna impresie pe care mi-au lasat-o; pe langa asta, vrea sa-ti si multumesc pentru cuvintele frumoase spuse despre invitatiile facute de mine si cu multe plecaciuni, pentru comanda…

Leave a Reply

