Swarovski – brandul sau cristalele?

7 May

Ma simt de parca eram oarba si mi-am recapatat vederea! Recunosc, nu am acordat niciodata foarte mare importanta bijuteriilor, insa de cand le-am vazut pe astea, incep sa visez ca toate vor fi ale mele:)) Faceam parte din categoria oamenilor pentru care Swarovski firma, magazinul, era singurul loc de unde credeam eu ca se pot achizitiona bijuterii “originale” cu astfel de cristale. De asemenea, nu-mi trecea prin cap ca sunt atat de sensibile incat nu ai voie sa le uzi, sau sa le atingi cu vreun parfum, fixativ sau alte solutii.

Deci mitul a fost distrus, iata ca bijuterii facute cu cristale Swarovski lucrate de anumiti artizani, romani chiar, arata cu mult peste cele din magazinele sclipitoare de la mall. Cat despre preturi..ce sa va mai spun decat: va permiteti! Preturile incep de pe undeva pe la 90 de lei niste cercei cu mai multe pietre, bratari, si urca pana la..ca vreti voi. Insa cu siguranta ca veti da mai putin decat la magazinul Swarovski iar culorile, modelele pot fi alese de voi.

Am gasit cateva site-uri de pe la noi pe care se vand bijuterii minunate..poate va inspira si pe voi. Favoritul meu este Josephine, dar gasiti chestii interesante si pe luxurygifts.ro sau carlabrillanti.ro.

One Response to “Swarovski – brandul sau cristalele?”

  1. Maddy 12 May 2011 at 9:58 am #

    am fost in magazinul swarovski din viena si mi`a placut. de acolo mi`am luat cerceii de mireasa (pe care nu i`am mai purtat de atunci) si am admirat multe alte bijuterii frumoase.

Leave a Reply

