Cat de mult conteaza aspectul vitrinei

18 Apr

Pe viu, am patit-o! Vorbeam intr-un post anterior ca am gasit un “nou” magazin cu pantofi si posete in cocor, Eponge Paris. Dupa ce am cautat pe net si nu am gasit nimic, am intrat eu la banuieli, dar nu mi-am dta seama pana nu am vazut cu ochii mei aceleasi produse ghiciti unde? La House of Art! Aranjati groaznic, si redusi pe deasupra, ingramaditi, aratau cu mult sub cei din magazinul de fita de la Cocor:))

Pai de asta isi angajeaza lumea merchandiseri si schimba vitrinele din saptamana in saptamana si investesc in spatii si mobilier. Ca si pe net, degeaba vinzi ceva super daca ii faci o poza de calitate indoielnica. Acuma nu e problema, imi plac pantofii insa noi romanii suntem putin snobi. Mi se intampla si mie destul de des sa ma uit la hainele oamenilor dupa brand desi incerc sa nu mai fac. Si de asemenea mi s-a intampla de n ori sa mi se uite lumea la ceas sa vada ce scrie pe el, chiar daca era ceasul superb.

Cel mai tare oricum este faza cand desi este vreun brand si ai dat ceva bani pe el, persoana de langa nu a auzit de el si te trateaza asa gen..aha..nu e de firma:))

Fiti mai atenti la produse si nu la aspectul magazinelor!

2 Responses to “Cat de mult conteaza aspectul vitrinei”

  1. TonyTruax 18 April 2011 at 6:40 pm #

    Nice art! Very expressive.

    Follow me by clicking on IMDB
    http://www.imdb.com/name/nm4388327/
    All I’m asking is for a click to help me on my journey. Thanks!

  2. Den 19 April 2011 at 1:33 am #

    Din pacate, in tari in curs de dezvoltare (Romania, Bulgaria, etc), eticheta este determinantul alegerilor pe care le facem; si de fapt ce este eticheta?R: banii pe care brandul este dispus sa ii investeasca (inclusiv in aspectul vitrinei) in a-si creste popularitatea.
    De aici si toata nebunia asta dupa toale… tot kitschul care inchide gura tuturor pentru ca este ‘de firma’. Stil inseamna, asa cum spuneai si tu, sa iti placa ceasul tau pentru ce este el ca obiect de sine stator…
    Mai avem putin de invatat la capitolul acesta:/

Leave a Reply

