VERSUS

11 Apr

Mi-am mai facut eu postare cu produse favorite, am mai scris despre diverse cosmeticale insa nimic nu e mai tare decat o batalie directa intre niste articole destul de cunoscute zic eu. Pe baza unor astfel de articole mi-am luat eu aparatul foto si m-a ajutat, asa ca ..cine stie, poate va place si voua!

Creme de corp

     

Castigator: NIVEA! clar si de departe! Este un lapte de corp cu mult mai cremos decat Seacret, intra in piele extrem de rapid si lasa pielea stralucitoare si moale. Pretul? 20 de lei fata de 60 cat are crema de la Marea Moarta.

Creme de fata

 

Castigator: Elmiplant! De ce? Principalul argument este pretul (undeva pe la 12 lei), apoi “fara parabeni si fara parafine”, apoi hidratare lejera, non comedogena. E perfecta pt sezonul rece. Avene este cam la fel doar ca de 7 ori mai scumpa!

Gel de curatare pentru ten

    

Castigator: Elmiplant! Ma simt de parca le dau premii astora de la Elmiplant:)) Dar asta e, le merita! Cel putin gelul asta de curatare este fenomenal, a facut din mine o fana infocata. Si credeti-ma eu nu am avut chef niciodata in viata sa folosesc astfel de produse mai des de o data pe saptamana, iar gelul asa e ca pasta de dinti: indispensabil!!!

Crema gel anti-cosuri

   

Castigator: Elmiplant! Nu, nu le fac reclama, nu m-au platit, au pur si simplu niste produse foarte bune si raportul calitate pret este fantastic. Crema asta gel matifianta este perfecta pt zilele toride de vara.Intra in piele bine si spre deosebire de cea de la Ives Rocher, nu ramane lipicioasa si nici nu este comedogena.

Demachiante lichide

    

Castigator: Garnier! Il folosesc de multi ani si mi se pare f potrivit vara cand inca un hidratant pe ten parca e prea mult. Fiind pt ochi, nu ustura nimic, nu creeaza vreo alergie, curata ok, pe mine ma multumeste. Elmiplant mai are putin de lucrat la formula lipicioasa si care mai ia si genele pe langa machiaj..pfuu..de parca avem atata de multe!

Mascara

    

Castigator: Max Factor! L’Oreal are faima buna dar nici nu prea am incercat si nici nu prea mi-au placut, Sexy Curves l-am cumparat si a adoua oara doar asa pt ca nu incarca si din cauza periutei poti intr-adevar sa-ti separi si sa iti intrci genele f frumos insa fara volum:( Pana la urma mascara de la Max Factor este cea mai buna pe segmentul mediu de pret: volum mare, periute ok, pana la urma conteaza efectul final.

Fard de obraz bronzant

   

Castigator: perlutele Avon! Pur si simplu s euniformizeaza mai bine pe tenul meu, culoarea este exact ca a mea, buretele aplicator este super ok, pretul e bun…le folosesc de ani de zile. Pacat ca nu le mai fac sidefate ca pe vremuri. Burjois, o fi bun dar aplicatorul e varza si cred ca cel mai mult conteaza aplicatorul.

Farduri

  

Castigator: Seventeen! Pret mic, pigmenti frumosi si puternici, sidefate…din pacate cand ma dau cu Sephora am o senzatie ca doar ma manjesc..:(

3 Responses to “VERSUS”

  1. cameliag 12 April 2011 at 10:42 am #

    Ne spui te rog care sunt efectele gelului exfoliant Elmiplant?

  2. Lavy 13 April 2011 at 5:58 pm #

    scuze, ma luase valul si am uitat sa spun efectele!
    Eu am ten mixt si in zona T evident ceva acumulari de sebum. Cu gelul asta am fata curata efectiv, nu se mai simte deloc incarcata sau grasa. Prin urmare ajuta si la prevenirea cosurilor care stim ca apar pe pielea grasa mai mult. Pe langa asta, ma incanta ca nu usuca pielea, are o actiune foarte delicata. Bonus: este ieftin, fara parabeni si parafine.

  3. cameliag 13 April 2011 at 6:00 pm #

    Multumesc. O sa il iau si eu atunci:)

Leave a Reply

