Magazin de pantofi – Eponge

7 Apr

A 3-a oara in viata in noul magazin Cocor si surpriza, am gasit un magazin nou nout ce continea pantofi si genti cat vedeai cu ochii! Am ramas stupefiata in mod pozitiv, evident! Aveau foarte multe modele de pantofi cu toc, balerini, sandale..si genti. Apoi o mini sectiune de lenjerie intima si ceva spatiu pt barbati. Dupa ce am probat vreo 7 perechi de incaltari care mai de care, m-am decis sa-mi achizitionez unii cu toc si platforma deci, combinatia ideal comoda, bot rotunjit si cu niste aplicatii metalice foarte discrete. Pretul? Mai mult decat ideal: 79 de lei. Yuhuu!

Apoi bine aveam ceva dubii cu privire la comoditate deoarece nu erau de piele si nici de vreo firma cunoscuta de pantofi, clar nu aratau ca la Corso Como sau Nine West sau mai stiu eu, Il Passo. Pana la urma m-am riscat. Si astazi, m-am intors cu niste umflaturi si bataturi la picioare, vai de capul meu!

Concluzia nu stiu daca este neaparat negativa, pt ca sandale, alti pantofi, sau balerini poate ca sunt mai confortabili. Totusi daca sunteti in criza si nu gasiti nimic pe nicaieri sau gasiti ca mine la Nine West si costa 500 de lei, poate dati o fuga si la Eponge Paris.

Cat despre brand, sincer cred ca e vreo firma romaneasca pt ca pe net nu am gasit absolut nimic despre ei si in plus in acel comunicat de presa care este pe 10 pagini de google search, scria ceva de o colaborare cu designeri romani si ca directorul de creatie e tot o romanca. Hmm…

Poza este de pe fpeople.ro

Leave a Reply

