Donatie de Paste

4 Apr

Eu chiar sunt persoana care face ordine in dulap extrem de frecvent, la maxim 4 luni sa zicem deja arunc, vand sau donez lucruri, asa ca mereu am cam 2 rafturi de haine:) Nu ii pot intelege pe cei care pastreaza tot felul de prostii in general ani si ani de zile ca poate poate mai au nevoie de ele si se pare ca acest aspect le influenteaza negativ vietile conform principiilor feng shui. Dar despre asta o sa va mai scriu dupa ce aprofundez.

 In principiu acest post este menit sa va anunte, informeze si indemne sa donati orice obiect vestimentar in stare folosibila, jucarii, rechizite sau carti pentru a ajuta niste oameni mai putin norocosi.

Campania se desfasoara in colaborare cu Crucea Rosie si este valabila pana pe 28 aprilie. Sunt niste cutii mari la intrare in mall, nu aveti cum sa le ratati. Si sunt sigura ca aveti cu ce le umple:D

VA ROG CE CAR EAU NEVOIE DE DONATII SA FITI DIN BUCURESTI PT CA ALTFEL NU VA POT AJUTA. Puteti pune comentarii, nu ma deranjeaza dar nu am cums a trimit in alte localitati, mai ales c anu am f multe lucruri ramase.

14 Responses to “Donatie de Paste”

  1. Monica - Pisica albastra 5 April 2011 at 11:16 am #

    ce coincidenta!
    tocmai am facut “curatenie de primavara” prin sifonier si ma gandeam chiar ieri ca daca aud de o campanie de donare, mi-ar placea sa fac gestul asta, mai ales acum, in preajma sarbatorilor si a unui nou sezon.
    in plus, am multe jucarii de plus de care acum as vrea sa ma despart – sunt sigura ca vor face o bucurie mai mare unor copii (ce ti-e si cu cadourile astea neinspirate :))) )
    campania postata de tine azi e prima de care am auzit, asa ca o voi considera un “semn”. iti multumesc!
    …singura problema e ca Baneasa Shopping City mi-e foarte inaccesibil ca si locatie si cu atat mai mult daca voi fi impovarata de multe sacose si genti de haine si jucarii. ar fi fost poate util sa mai stabileasca inca cel putin una sau doua zone de donatii, mai “imprastiate’ prin Bucuresti.
    insa daca chiar vreau sa fac asta, voi reusi! chit ca voi face drumuri diferite in zile diferite🙂

    • lavy 6 April 2011 at 9:52 pm #

      daca ai probl cu transportul poate te pot ajuta ca ultima alternativa daca nu reusesti..da-mi mail

  2. Timofte Sabina 6 April 2011 at 5:12 pm #

    vreau si eu niste hainute va rogmult

  3. Timofte Sabina 6 April 2011 at 5:13 pm #

    nr meu de telefon este 0756556689 multumesc mult

  4. lavy 6 April 2011 at 9:54 pm #

    cum adica vrei haine? Sa iti donam tie? Pai contacteaza-ma si vdm pe mail.

  5. elena 7 April 2011 at 4:05 pm #

    va rog ajutatima si pe mine cu hainute de copiii am 2 fetite de 6 si 11 ani si un baiaetel de 6 luni nu conteaza ca sunt folosite pentru noi fac mult va rog nu am posibilitaea sa le cumpar abea ma descurc si cu lapticul la baietel 0734946754

    • Lavy 7 April 2011 at 6:42 pm #

      eu sincer nu prea am pt copii dar o sa intreb la rude cu copii mici. De asemenea poate vad comentariul si alte mamici care au in exces asa ceva.

      • bibicata 15 April 2011 at 3:00 pm #

        buna ziua.am urmarit comentariile tale si am inteles ca ai lucruri pe care ai dori sa le dai.eu in cercul meu de cunostinte sunt cunoscuta ca fiind un fel de ,,mama ranitilor,, vrei sa ma contactezi te rog 0742997368

  6. bibicata 15 April 2011 at 2:55 pm #

    daca intradevar vreti sa ajutati cu lucruri care va sunt de prisos si vreti sa stiti ca nu sunt bataie de joc(conteaza f. mult sa stii ca lucrul tau este apreciat si ingrijit) ,am persoane care au intradevar nevoie si nu o sa va para rau.tel.0742997368

    • Lavy 17 April 2011 at 8:29 pm #

      tocmai ce am donat destule lucruri..mai am doar cateva…da-mi un mail pe rofashionblog@yahoo.com.
      sper sa am timp sa te si sun daca nu rasp…si de asemenea sper ca esti din Bucuresti.

  7. elena 18 April 2011 at 8:46 am #

    nu sunt din bucuresti domnisoara lavy sa stiti ca as avea nevoie de orce pentru noi conteaza mult puteti sa ma sunati 0734946754

    • Lavy 18 April 2011 at 6:05 pm #

      este mai complicat daca nu sunteti din Bucuresti. Eu ce dau duc la Crucea Rosie la Baneasa mall sau daca nu, doa rprin Bucureti sa ne putem intalni.

  8. Alex 19 April 2011 at 8:05 am #

    Si eu caut de ceva timp sa donez niste haine, si am auzit la TV ca ar fi o astfel de campanie. O sa merg in mall sa las hainele. Sunt in stare f.buna am triat deja sa nu fie rupte/patate. Au fost spalate si au stat in sifonier. Incercam sa caut sa le duc la un centru de plasament dar daca tot a aparut campania asta voi merge acolo.

    • elena 19 April 2011 at 6:13 pm #

      alex as avea si ieu nevoie daca ai putea iti multumesc 0734946754

Leave a Reply

