Ce am cumparat de la H&M

31 Mar

Nebunie la H&M…chiar daca nu am fost la deschiderile din Unirii si Afi, duminica dupa 2 zile si deja la al doilea magazin deschis in Bucuresti m-am incumetat la mall dar stupoare: era coada la intrare. Ups, dar eu mica fiind m-am strecurat nebagata in seama. M-am uitat putin, mi s-a parut ca imi puteam gasi mii de chestii, dar am plecat ca erau cozi imense plus aglmeratie prin magazin.

Luni, a doua incercare, nu ma las eu asa usor! La Unirii dupa job, mama cum era..simteam ca ma sufoc ca o sa fiu calcata in picioare de atata lume. Faza buna ca nu era coada la case, iar daca vroiai sa probezi, puteai sa o faci si tu peste haine.  Cat despre produse, nu prea mi-a mai placut nimic, iar singura bluza mai pe stilul meu costa 160 lei (cred ca era cel mai scump articol din amgazin dupa rochiile de seara). Mai imi facea cu ochiul un tricouas insa nu imi venea bine. Pana la urma am achizitionat niste “underwear” ca asta imi place la H&M si o bluza de la copii:))

Slabut zic eu. Oare mai schimba astia colectia, ceva? Vreo speranta pt viitor? Am vazut ca se deschide si in Vitan prin aprilie.

P.S. Poza de jos nu are nicio legatura cu ce mi-am luat. Nu am gasit bluzita online din pacate. :(..si nici c-o mai pozez😀

2 Responses to “Ce am cumparat de la H&M”

  1. Cristian 4 April 2011 at 8:11 am #

    Cica n-are lumea bani! Io nu-i cred pe romani nici sa ma pici cu ceara.

  2. me 6 April 2011 at 9:19 am #

    Eu m-am dus mult mai tarziu, la 1 saptamana de la deschidere. Era inca multa lume, coada la cabinele de proba, dar … suportabil. Mi-am luat 1 pereche de jeans colanti, 1 fustita de vara si 2 tricouase uni, asortate la culorile fustei, si m-au costat, in total, sub 200 RON. Nu mi se pare mult, am ales numai lucruri de bumbac. AM auzit ca la jum. lunii aprilie aduc marfa noua.

Leave a Reply

