Oscar gone Black

28 Feb

Ehei cat am asteptat sa vina Oscarurile..damn, daca erau si ele naibii sambata sigur ma uitam la toata gala…asa..yahoo pictures imi este de f mare ajutor:)

Sunt putin surprinsa ca nu am vazut cuplurile europenizate Brad si Angelina, Vanessa Paradis si Johnny Depp sau dragutii Tom si Kate, dar asta e…anul asta mai multi barbati urati la Oscaruri decat de obicei si femei mai necunoscute.

Cat despre rochii, chiar ca vedetele astea numai argintiu, nude si rosu stiu frate.  Iar m-a innebunit negativ Anne Hathaway…si uite asa am ramas doar cu 3, negre toate si sublime. Am recunoscut un mare plus in catifeaua aceea neagra dar cea mai tare o necunoscuta frate: modelul Camila Alves consoarta lui Matthew McConaughey. Bravo ei! Le-a luat pe toate!

   

P.S. Un barbat cat de cat

P.P.S. O poza mai putin reusita🙂

2 Responses to “Oscar gone Black”

  1. cruelpink 28 February 2011 at 11:06 pm #

    Nu prea ma omor dupa rochiile negre din principiu, dar Camila Alves arata grozav. Restul rochiilor negre nu prea m-au impresionat.😛
    Mie rochia lui Reese Witherspoon nu mi-a placut in mod deosebit. Cred ca daca n-ar fi fost cerceii verde smarald nu mi-ar fi placut deloc. Cele 2 bratari (sau o fi doar una?) nu mi se pareau necesare.

  2. Lavy 1 March 2011 at 9:19 pm #

    mie mi-a placut coafura, machiajul in combinatie cu rochia si mia putin verdele acela a la Angelina

Leave a Reply

