Flori sugrumate

22 Feb

Din multele lucruri care imi plac, pot spune clar ca florile imi plac la NEBUNIE! Stiu ca la japonezi e o arta de a aranja florile ikebana, si sunt privite drept un lucru care iti poate schimba starea de spirit. Pot spune ca este foaarte adevarat, si daca nu ma credeti ia sa va uitati in toate revistele de amenajari interioare. Mai mult, in strainatate inainte de a veni posibilii clienti pt a cumpara o casa, se aduc aranjamente florale si se pun pana si in baie! Exemple mai de la noi: gradinitele de flori sunt mandria oricarei femei de la tara sau care are norocul de a locui la casa. Si sunt nenumarate exemplele: nunti, botezuri, aniversari, gradini de palate, parcuri… ati inteles ideea.

La cat sunt de frumoase florile, pe atat de hidoase mi se par ambalajele si felul in care sunt impachetate la noi buchetele de flori. De parca nu am avea frate si noi pic de imaginatie sau bun gust. Cred ca este un domeniu un mai putin e mult mai frumos decat mai mult. De aceea sunt una dintre persoanele care in momentul in care are niste flori, le despacheteaza inainte de a le pune in vaza.

Ei si cat tot veni vorba, si sezonul, am si eu o intrebarere:

DE CE SUNT SCHINGIUITE FLORILE CU ATA?

4 Responses to “Flori sugrumate”

  1. clarra 23 February 2011 at 12:49 pm #

    :))) credeam ca sunt singura cu pitici pe creier. Eu am ambalaje frumoase pastrate de la buchete care mi-au placut, si atunci cand primesc flori schingiuite, le schimb ambalajul cu unul de-al meu, inainte de a le pune in vaza🙂

    • Lavy 23 February 2011 at 7:47 pm #

      ah..nuu cred ca m-ai inteles gresit…nu eram tocmai pro ambalaje:))

  2. Maddy 23 February 2011 at 5:50 pm #

    ca ata e cel mai simplu si ieftin mod de a lega un buchetel.
    eu cand primesc flori le scot din celofan sau alte ambalaje, le tai legatura si le aranjez in vaza dupa bunul plac.

    • Lavy 23 February 2011 at 7:48 pm #

      da, corect dar n-ai vazut cata sforicica au pe ele? nu stiu, eu sunt anti total

Leave a Reply

