Servetele umede

21 Feb

Au asaltat piata de curatenie si ingrijire personala de m-au innebunit. Nu cumpar asa ceva decat pentru curatarea frigiderului insa hai sa recunosc ca ar merg asa inainte de masa sa te improspatezi putin sau intr-o excursie seara tarziu sa te demachiezi.  

Mai ales ca am citit review-uri pozitive despre servetelele demachiante Elmiplant, si placandu-mi in general produsele lor, am achizitionat si eu un pachet pentru calatorii. Intr-adevar pare f practic sa te demachiezi rapid cu un servetel din asta decat sa cari dischetele de bumbac si demachiantul cu tine. Si totusi, ce am observat, nu mi-a placut deloc. Si nu spun acum ca au ceva acestea in mod special, ci pur si simplu pledez impotriva acestui tip de produse in general:

1. se usuca f repede (le luasem sa fie si au trecut cateva luni pana sa am nevoie de ele si s-au cam uscat)

2. nu lasa senzatia de perfect curat, ci mai mult lipicios

3. nu isi fac treaba prea bine in zona ochilor in sensul ca trebuie sa freci pana iti iriti pielea sau iti rupi genele:D

In concluzie, nu prea le vad rostul, sunt curioasa daca voi le folositi.

P.S. Care este rimelul bun de la L’Oreal? Mi-am luat unul dar nu am nimerit prea bine:(

http://wn.com/eva_longoria_l’oreal_paris_extra-volume_collagene_mascara?orderby=rating   nu sunt as in french dar cred ca e de rau:))

2 Responses to “Servetele umede”

  1. micutzocecurai 23 February 2011 at 11:09 am #

    Unul singur Lash Architect cel gri simplu in culoarea neagra, il folosesc de 5 ani, am alternat intre el si DiorShow, ambele la preturi foarte rezonabile. Exclus alt rimel din gama L’oreal.

  2. Lavy 23 February 2011 at 7:46 pm #

    mersi!

Leave a Reply

